Щодо методики викладання дисципліни “Історія України та української культури” для іноземних студентів
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2019.146Ключові слова:
іноземні студенти, навчальна дисципліна, “Історія України та української культури”, освітній процес, психологічна адаптація, соціально-культурний простірАнотація
Актуальність дослідження полягає у необхідності вивчення різних підходів щодо викладання гуманітарних дисциплін для іноземних студентів в українських вузах. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що на прикладі навчальної дисципліни “Історія України та української культури” проаналізовано основні аспекти викладання гуманітарних дисциплін у системі вищої освіти України, зокрема вивчення курсів для студентів-медиків. Визначено особливості адаптації іноземних студентів в українському суспільстві та запропоновано ефективні шляхи сприйняття і засвоєння ними вищезгаданої навчальної дисципліни. У статті використано такі наукові методи: описовий, порівняльно-історичний, філософський подхід, метод аналізу. Мета статті полягає в дослідженні теоретичних та практичних особливостей дисципліни “Історія України та української культури”, а також методів та форм педагогічної роботи, які забезпечують навчально-виховний процес, сприяють самопізнанню та якомога швидшій адаптації іноземних студентів в українському суспільстві. Висновки. Дисципліну “Історія України та українська культура” потрібно викладати з урахуванням особливостей адаптації іноземних студентів в українському соціумі. Для кращого засвоєння предмета доцільно використовувати теоретичні, практичні та наочні матеріали, комп’ютерне та мультимедійне обладнання, перекладати усі матеріали англійською мовою, підбирати різноманітні приклади, які покликані зацікавити слухачів.Посилання
Melnychuk I. M. “Gymanitarna pidgotovka maibutnih likariv: filosofskiy aspect [The humanitarian training of future doctors: a philosophical aspect], Naukovyi zournal Uzhgorodskogo Universitetu. Seria: Pedagogika, Socialna robota [Uzhgorod University Scientific Journal. Series: Pedagogy, Social work], 2016, Vyp. 1, P. 342–343 [in Ukrainian].
Melnychuk I.M “Osoblyvosti vykladannya kursu “Istoriya ukrainskoi kultury” inozemnym studentam-medykam” [Peculiarities of teaching the course “History of Ukrainian Culture” to foreign medical students], Naukovi zspysky TNPU. Seria: Pedagogika [ Scientific notes of TNPU. Series: Pedagogy], 2012, N 12, P. 114–118 [in Ukrainian].
Melnychuk I.M “Osoblyvosti vykladannya kursu “Istoriya ukrainskoi kultury” inozemnym studentam-medykam” [Peculiarities of teaching the course “History of Ukrainian Culture” to foreign medical students], Naukovi zspysky
TNPU. Seria: Pedagogika [ Scientific notes of TNPU. Series: Pedagogy], 2012, N 12, P. 117 [in Ukrainian].
Melnychuk I.M “Osoblyvosti vykladannya kursu “Istoriya ukrainskoi kultury” inozemnym studentam-medykam” [Peculiarities of teaching the course “History of Ukrainian Culture” to foreign medical students], Naukovi zspysky
TNPU. Seria: Pedagogika [ Scientific notes of TNPU. Series: Pedagogy], 2012, N 12, P. 117 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).