Cтимулювання самостійної роботи з української мови як засіб вдосконалення мовнокомунікативної компетентності майбутніх офіцерів цивільного флоту
DOI:
https://doi.org/10.24061/202928Ключові слова:
мовна компетенція, комунікативна компетенція, студенти нефілологічних спеціальностей, самостійна робота, українська моваАнотація
Актуальність публікації зумовлена спрямованістю сучасних лінгводидактичних досліджень до створення оптимальних умов для поліпшення процесу навчання студентів вищих навчальних закладів різних профілів. Визначення позитивного впливу самостійної роботи студента на удосконалення мовної та комунікативної компетенцій майбутніх офіцерів цивільного флоту становить наукову новизну статті. Методами дослідження послужили аналіз стану та синтез, педагогічне спостереження і моделювання, порівняння та узагальнення. Висновки виконаного дослідження доповнюють методику викладання української мови, вчення про самостійну роботу студента як засобі удосконалення мовної та комунікативної компетенцій майбутнього фахівцяПосилання
Butenko T. O. Formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv u protsesi vyvchennia psykholoho-pedahohichnykh dystsyplin [Formation of communicative competence of future engineers in the process of studying psychological and pedagogical disciplines], Candidate’s thesis: 13.00.04, Vinnytsia, 2011, Р. 34 [in Ukrainian].
Drozdova I. P. Naukovi osnovy formuvannia ukrainskoho profesiinoho movlennia studentiv nefilolohichnykh fakultetiv VNZ [Scientific bases of formation of the Ukrainian professional speech of students of non-philological faculties of higher educational institutions], Kharkiv: KhNAMH, 2010, Р. 32 [in Ukrainian].
Hrydzhuk O. “Doslidzhennia sotsialnykh chynnykiv formuvannia movnokomunikatyvnoi kompetentnosti studenta (na materiali opytuvannia studentiv lisotekhnichnykh spetsialnostei)” [Research of social factors of formation of the student's linguistic and communicative competence (on the material of the survey of students of forestry specialties)], Naukovi zapysky Ternopilskoho pedahohichnoho universytetu. Seriia: Рedahohika [Scientific notes of Ternopil Pedagogical University. Series: Pedagogy], Trnopil, 2017, N 1, Р. 129 [in Ukrainian].
Shevchuk S. V. Ukrainska mova za profesiinym spriamuvanniam [Ukrainian language for professional purposes], Kyiv: Alerta, 2014, Р. 19 [in Ukrainian].
Shylina N. “Komunikatyvna kompetentsiia yak nevidiemna skladova suchasnoi osvity” [Communicative competence is an integral part of modern education], Znannia. Osvita. Osvichenist: I Mizhnarodna naukovo-praktycha konferentsiya (veresen 2012 roku) [Knowledge, education, education: 1st International Scientific and Practical Conference (September 2012)], Vinnytsia, 2012, Р. 2.URL: http://conf.vntu.edu.ua/znanosv/2012/txt/shylina.pdf
Sinyagina N. Yu. “Psikhologicheskie osobennosti pedagoga dopolnitel`nogo obrazovaniya” [Psychological features of the teacher of additional education], Vneshkol`nik [Out-of-school student], 2002, N 2, С. 28 [in Russian].
Symonenko T. V. Formuvannia profesiinoi movnokomunikatyvnoi kompetentsii studentiv filolohichnykh fakultetiv [Formation of professional linguistic competence of students of philological faculties], Extended abstract of candidate’s thesis: 10.01.01, Kyiv, 2007, Р. 4 [in Ukrainian].
Vardanian A. O. Formuvannia profesiino-movlennievoi kompetentnosti maibutnikh likariv [Formation of professional-speaking competence of future doctors], Candidate’s thesis: 13.00.04, Khmelnytskyi, 2017, Р. 126 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).