Cтимулювання самостійної роботи з української мови як засіб вдосконалення мовнокомунікативної компетентності майбутніх офіцерів цивільного флоту

Автор(и)

  • Anzhela Svarychevska Інститут військово-морських сил Національного університету “Одеська морська академія”

DOI:

https://doi.org/10.24061/202928

Ключові слова:

мовна компетенція, комунікативна компетенція, студенти нефілологічних спеціальностей, самостійна робота, українська мова

Анотація

Актуальність публікації зумовлена спрямованістю сучасних лінгводидактичних досліджень до створення оптимальних умов для поліпшення процесу навчання студентів вищих навчальних закладів різних профілів. Визначення позитивного впливу самостійної роботи студента на удосконалення мовної та комунікативної компетенцій майбутніх офіцерів цивільного флоту становить наукову новизну статті. Методами дослідження послужили аналіз стану та синтез, педагогічне спостереження і моделювання, порівняння та узагальнення. Висновки виконаного дослідження доповнюють методику викладання української мови, вчення про самостійну роботу студента як засобі удосконалення мовної та комунікативної компетенцій майбутнього фахівця

Посилання

Butenko T. O. Formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv u protsesi vyvchennia psykholoho-pedahohichnykh dystsyplin [Formation of communicative competence of future engineers in the process of studying psychological and pedagogical disciplines], Candidate’s thesis: 13.00.04, Vinnytsia, 2011, Р. 34 [in Ukrainian].

Drozdova I. P. Naukovi osnovy formuvannia ukrainskoho profesiinoho movlennia studentiv nefilolohichnykh fakultetiv VNZ [Scientific bases of formation of the Ukrainian professional speech of students of non-philological faculties of higher educational institutions], Kharkiv: KhNAMH, 2010, Р. 32 [in Ukrainian].

Hrydzhuk O. “Doslidzhennia sotsialnykh chynnykiv formuvannia movnokomunikatyvnoi kompetentnosti studenta (na materiali opytuvannia studentiv lisotekhnichnykh spetsialnostei)” [Research of social factors of formation of the student's linguistic and communicative competence (on the material of the survey of students of forestry specialties)], Naukovi zapysky Ternopilskoho pedahohichnoho universytetu. Seriia: Рedahohika [Scientific notes of Ternopil Pedagogical University. Series: Pedagogy], Trnopil, 2017, N 1, Р. 129 [in Ukrainian].

Shevchuk S. V. Ukrainska mova za profesiinym spriamuvanniam [Ukrainian language for professional purposes], Kyiv: Alerta, 2014, Р. 19 [in Ukrainian].

Shylina N. “Komunikatyvna kompetentsiia yak nevidiemna skladova suchasnoi osvity” [Communicative competence is an integral part of modern education], Znannia. Osvita. Osvichenist: I Mizhnarodna naukovo-praktycha konferentsiya (veresen 2012 roku) [Knowledge, education, education: 1st International Scientific and Practical Conference (September 2012)], Vinnytsia, 2012, Р. 2.URL: http://conf.vntu.edu.ua/znanosv/2012/txt/shylina.pdf

Sinyagina N. Yu. “Psikhologicheskie osobennosti pedagoga dopolnitel`nogo obrazovaniya” [Psychological features of the teacher of additional education], Vneshkol`nik [Out-of-school student], 2002, N 2, С. 28 [in Russian].

Symonenko T. V. Formuvannia profesiinoi movnokomunikatyvnoi kompetentsii studentiv filolohichnykh fakultetiv [Formation of professional linguistic competence of students of philological faculties], Extended abstract of candidate’s thesis: 10.01.01, Kyiv, 2007, Р. 4 [in Ukrainian].

Vardanian A. O. Formuvannia profesiino-movlennievoi kompetentnosti maibutnikh likariv [Formation of professional-speaking competence of future doctors], Candidate’s thesis: 13.00.04, Khmelnytskyi, 2017, Р. 126 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-30

Номер

Розділ

Методика викладання у вищій школі