Висвітлення принципів доказової медицини при розгляді питань раціональної фармакотерапії зі студентами-медиками

Автор(и)

  • Наталія Філіпець Буковинський державний медичний університет, Ukraine
  • Олена Філіпець Буковинський державний медичний університет, Ukraine
  • Oльга Кметь Буковинський державний медичний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2021.281

Ключові слова:

студенти-медики; раціональна фармакотерапія; доказова медицина

Анотація

Мета дослідження. Акцентувати увагу на необхідність висвітлення позицій доказової медицини при розгляді питань фармакотерапії, що стосуються вибору лікування і запобігання проблем, пов'язаних із прийомом лікарських засобів. Методологія. У дослідженні використано описувальний та порівняльний методи аналізу. Наукова новизна. Показано переваги викладання основ фармакотерапії патологічних процесів із використанням даних доказової медицини для формування вмінь критично оцінювати інформацію науково-практичного характеру і робити правильний вибір на благо пацієнта. Висновки. Такий підхід підвищує рівень компетентності студентів-медиків у питаннях раціональної фармакотерапії. Перспективи подальших розвідок. Аналіз ефективності викладання фармакотерапії з урахуванням результатів анкетування студентів.

Посилання

Atwa H., Abdelaziz A. Evidence-based medicine (EBM) for undergraduate medical students: A six-step, integrative approach, 2017, Medical Teacher, Vol. 39 (1), P. 27-32. URL: https://doi.org/10.1080/0142159X.2016.1254750 [in English].

Chen D.R., Priest K.C., Batten J.N., Fragoso L.E., Reinfeld B.I., Laitman B.M. Student Perspectives on the “Step 1 Climate” in Preclinical Medical Education. Acad Med, 2019, Vol. 94 (3), P. 302-304. DOI: 10.1097/ACM.0000000000002565 [in English].

Murray H., Walker M., Dawson J., Simper N., Maggio L.A. Teaching Evidence-Based Medicine to Medical Students Using Wikipedia asa Platform. Acad Med, 2020, Vol. 95 (3), P. 382-386, DOI: 10.1097/ACM.0000000000003085 [in English].

Nicholson J., Kalet A., van der Vleuten C., de Bruin A. Understanding medical student evidence-based medicine information seeking in an authentic clinical simulation. J Med Libr Assoc, 2020, Vol. 108 (2), P. 219-228. DOI: 10.5195/jmla.2020.875 [in English].

Paulsen J., Al Achkar M. Factors associated with practicing evidence-based medicine: a study of family medicine residents. Adv Med Educ Pract. 2018, Vol. 2018 (9), P. 287-293 URL: https://doi.org/10.2147/AMEP.S157792 [in English].

Tebala G.D. The Emperor's New Clothes: a Critical Appraisal of Evidence-based Medicine. Int J Med Sci, 2018, Vol. 15 (12), P. 1397-1405, URL: https://www.medsci.org/v15p1397.htm [in English].

Toklu HZ. Problem based pharmacotherapy teaching for pharmacy students and pharmacists. Curr Drug Deliv, 2013, Vol. 10 (1), P. 67-70. DOI: 10.2174/1567201811310010012 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-13