Викoристання засoбiв iнфoрмацiйнo - кoмунiкацiйних тeхнoлoгiй у прoцeсi oрганiзацiї кoмунiкацiї з iнoзeмними студeнтами
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.1.2023.380Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології; сприйняття інформації учнями; цифрові програми GoogleАнотація
Розвиток інформаційного суспільства передбачає широке використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, що визначається багатьма факторами. Перехід на широке використання онлайн-форм навчання в умовах карантину чи війни змушує вчителів опановувати та постійно вдосконалювати навички використання інформаційно-комунікаційних технологій. Мета. Проаналізувати літературні дані про методи та умови використання інформаційно-комунікаційних технологій. Методи дослідження. Моніторинг наукової літератури щодо організації спілкування з іноземними студентами за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Результати досліджень. Узагальнено принципи використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі організації спілкування з іноземними студентами, уточнено важливість їх використання залежно від можливостей сприйняття студентами інформації; Визначено пріоритетні цифрові програми Google (Gmail, Meet, YouTube, Диск, Документи, Електронні таблиці, Презентації, Календар, Чат, Форми, Групи, Перекладач тощо); акцентовано увагу на доцільності та формі їх використання; продемонстрували вміння оцінювати та подавати інформацію учням. Висновки. Використання інформаційно-комунікаційних технологій дає можливість вирішувати такі актуальні проблеми: використовувати новітні досягнення інформаційних технологій в освіті; вдосконалювати навички самостійної роботи студентів в інформаційних базах даних, мережі Інтернет; інтенсифікувати навчання, покращити засвоєння знань учнями, зробити процес навчання більш цікавим і змістовним. Перспективи подальших досліджень. Аналіз результатів використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі організації спілкування з іноземними студентами
Посилання
Ministerstvo osvit i nauky Ukrainy. Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia [On approval of the Regulation on distance learning], Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 25.04.2013, № 466 [Internet], Kyiv: MON Ukrainy; 2013 [tsytovano 2022 Cher 10], URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13# [in Ukrainian]
Ovsannikova V. V. “Dystantsiine navchannia v osvitn'omu protsesi vyschoho navchal'noho zakladu” [Distance learning at the educational process of higher educational institution], Visnyk Zaporiz'koho natsional'noho universytetu, Pedahohichni nauky [Bulletin of Zaporizhzhya National University, Pedagogical Sciences], 2016, N 2, P. 56‒60, [in Ukrainian]
Podzygun О. A. “Zastosuvannia informatsiinykh tekhnolohii u navchanni inshomovnoho profesiinoho spilkuvannia maibutnikh hiv” [Information technology implementation in teaching the foreign language professional communication of future educators], Modern Informational Technologies and Innovative Methods in Professional Training: Methodology, Theory, Experience, Problems [Modern Information Technologies and Innovative Methods in Professional Training: Methodologies, Theory, Experience, Problems], 2016, 45, P. 311‒5, [in Ukrainian].
Podzyhun O. A., Petrova A. I., Klos N. S. “Vykorystannia prolemno oriientovanoho navchannia zasobamy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u formuvanni inshomovnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv” [The use of space-oriented learning by means of information and communication technologies in the formation of foreign language competence of future professionals], Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v suchasnii osviti: dosvid, problemy, perspektyvy [Information and communication technologies in modern education: experience, problems, prospects], 2017, N 5, P. 269‒72 [in Ukrainian].
Verkhovna Rada Ukrainy. Zakon Ukrainy Pro vyschu osvitu [Law of Ukraine on Higher Education] [Internet], Verkhovna Rada Ukrainy, Kyiv; 2014 [tsytovano 2022 Cher 07], URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18# [in Ukrainian]
Zaiarna I. S. “Deiaki aspekty vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u navchanni anhliis'koi movy” [Some aspects of information and communication technologies in teaching English], Visnyk Natsional'noi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby ainy. Seriia: Pedahohika [Bulletin of the National Academy of the State Border Service of Ukraine. Series: Pedagogy], 2015, N 4, P. 15‒24, [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).