Викoристання засoбiв iнфoрмацiйнo - кoмунiкацiйних тeхнoлoгiй у прoцeсi oрганiзацiї кoмунiкацiї з iнoзeмними студeнтами

Автор(и)

  • Діана Ротар Буковинський державний медичний університет, Україна
  • Олена Бліндер Буковинський державний медичний університет, Україна
  • Анна Гуменна Буковинський державний медичний університет, Україна
  • Святослав Дейнека Буковинський державний медичний університет, Україна
  • Ігор Олійник Буковинський державний медичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.1.2023.380

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології; сприйняття інформації учнями; цифрові програми Google

Анотація

Розвиток інформаційного суспільства передбачає широке використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, що визначається багатьма факторами. Перехід на широке використання онлайн-форм навчання в умовах карантину чи війни змушує вчителів опановувати та постійно вдосконалювати навички використання інформаційно-комунікаційних технологій. Мета. Проаналізувати літературні дані про методи та умови використання інформаційно-комунікаційних технологій. Методи дослідження. Моніторинг наукової літератури щодо організації спілкування з іноземними студентами за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Результати досліджень. Узагальнено принципи використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі організації спілкування з іноземними студентами, уточнено важливість їх використання залежно від можливостей сприйняття студентами інформації; Визначено пріоритетні цифрові програми Google (Gmail, Meet, YouTube, Диск, Документи, Електронні таблиці, Презентації, Календар, Чат, Форми, Групи, Перекладач тощо); акцентовано увагу на доцільності та формі їх використання; продемонстрували вміння оцінювати та подавати інформацію учням. Висновки. Використання інформаційно-комунікаційних технологій дає можливість вирішувати такі актуальні проблеми: використовувати новітні досягнення інформаційних технологій в освіті; вдосконалювати навички самостійної роботи студентів в інформаційних базах даних, мережі Інтернет; інтенсифікувати навчання, покращити засвоєння знань учнями, зробити процес навчання більш цікавим і змістовним. Перспективи подальших досліджень. Аналіз результатів використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі організації спілкування з іноземними студентами

Посилання

Ministerstvo osvit i nauky Ukrainy. Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia [On approval of the Regulation on distance learning], Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 25.04.2013, № 466 [Internet], Kyiv: MON Ukrainy; 2013 [tsytovano 2022 Cher 10], URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13# [in Ukrainian]

Ovsannikova V. V. “Dystantsiine navchannia v osvitn'omu protsesi vyschoho navchal'noho zakladu” [Distance learning at the educational process of higher educational institution], Visnyk Zaporiz'koho natsional'noho universytetu, Pedahohichni nauky [Bulletin of Zaporizhzhya National University, Pedagogical Sciences], 2016, N 2, P. 56‒60, [in Ukrainian]

Podzygun О. A. “Zastosuvannia informatsiinykh tekhnolohii u navchanni inshomovnoho profesiinoho spilkuvannia maibutnikh hiv” [Information technology implementation in teaching the foreign language professional communication of future educators], Modern Informational Technologies and Innovative Methods in Professional Training: Methodology, Theory, Experience, Problems [Modern Information Technologies and Innovative Methods in Professional Training: Methodologies, Theory, Experience, Problems], 2016, 45, P. 311‒5, [in Ukrainian].

Podzyhun O. A., Petrova A. I., Klos N. S. “Vykorystannia prolemno oriientovanoho navchannia zasobamy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u formuvanni inshomovnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv” [The use of space-oriented learning by means of information and communication technologies in the formation of foreign language competence of future professionals], Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v suchasnii osviti: dosvid, problemy, perspektyvy [Information and communication technologies in modern education: experience, problems, prospects], 2017, N 5, P. 269‒72 [in Ukrainian].

Verkhovna Rada Ukrainy. Zakon Ukrainy Pro vyschu osvitu [Law of Ukraine on Higher Education] [Internet], Verkhovna Rada Ukrainy, Kyiv; 2014 [tsytovano 2022 Cher 07], URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18# [in Ukrainian]

Zaiarna I. S. “Deiaki aspekty vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u navchanni anhliis'koi movy” [Some aspects of information and communication technologies in teaching English], Visnyk Natsional'noi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby ainy. Seriia: Pedahohika [Bulletin of the National Academy of the State Border Service of Ukraine. Series: Pedagogy], 2015, N 4, P. 15‒24, [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-14

Номер

Розділ

Методика викладання у системі медичної освіти