Роль персонального навчального середовища сучасного викладача в поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін

Автор(и)

  • Юрій Роговий Буковинський державний медичний університет, Україна
  • В’ячеслав Білоокий Буковинський державний медичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.1.2023.379

Ключові слова:

навчальний процес; інтелектуальні карти; програма xmind; особисте освітнє середовище сучасного вчителя; високопрофесійні компетенції

Анотація

Мета дослідження. У статті розглядається роль правильно організованого особистісного навчального середовища сучасного викладача, що здійснюється за рахунок побудови інтелектуальної карти за допомогою програми xmind в удосконаленні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження – описового порівняння – для аналізу, синтезу та узагальнення ролі правильно організованого особистісного навчального середовища сучасного вчителя в можливості суттєвого вдосконалення оволодіння провідних теоретичних і клінічних дисциплін шляхом упорядкування організації всіх видів праці сучасного викладача. Наукова новизна. Вперше реалізовано оригінальний, інноваційний, альтернативний підхід, який свідчить про те, що правильно організоване особистісне навчальне середовище сучасного вчителя сприяє ефективному формуванню високопрофесійних компетентностей. Висновок. Впровадження в навчальний процес правильно організованого особистісного навчального середовища сучасного викладача, здійснене за рахунок побудови інтелектуальної карти за допомогою програми xmind, дає змогу досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін поглиблених знань. загальних закономірностей розвитку захворювання, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні основ клінічного мислення студентів та підвищенні якості навчального процесу.

Посилання

Bloom B. S. Taxonomy of educational objectives: The classification of educational goals, New York: Longman, 1984, 207 p. [in English].

Gozhenko A. I Teoria bolezni [Theory of disease], Odessa: Fenics, 2018, 236 p. [in Russian].

Kucharenko V. M., Bondarenko V. V. Ekstrenne dystanciyne navchannia v Ukraini. Monografia [Emergency distance learning in Ukraine. Monograph], Za red. V. M. Kuharenko, V. V. Bondarenko, Kharkiv: Published by KP “City Printing House”, 2020, 409 p. [in Ukrainaian].

Nechitaylo М. Y., Bilookiy V. V., Rohovyi Yu. Ye., ed. Jovchniy peritonit; patofiziologia i likuvania [Biliary peritonitis: pathophysiology and treatment], Chernivtsi: BSMU, 2011, 296 p. [in Ukrainian].

Rohovyi Yu. Ye., Billokiy O. V., Billokiy V. V., Bilooka Yu. V. “Pathophiziologichniy analis novych strategichnych pryncypiv zdorovoho sposobu jittia v polipshenni vykladаnnia fundamentalnych teoretychnych i klinichnych dysciplin” [Pathophysiological analysis of new strategic principles of a healthy lifestyle in improving the teaching of fundamental theoretical and clinical disciplines], Current issues of social sciences and Ukrainian studies, 2022, N 2 (34), P. 70–72 [in Ukrainian].

Rohovyi Yu.Ye., Bоchаrоv А.V., Cоbilianska R.М. “Rol` аltеrnаtyvnych mеtоdіv nаvchаnia pry vikladanni tеоrеtychnych tа clinichnych mеdychnych discyplin” [The role of alternative learning methods in teaching theoretical and clinical medical disciplines], Medical education, 2003, N 1, P. 22–24 [in Ukrainian].

Rоhоvyі Yu. Yе., Slоbоdіаn K. V., Dоrоshkо V. А., Kоlеsnіk О. V., Kovpаk А. V., Lisnianska N. V., Chorna N. M., Edіtеd by prof. Yurii Rоhоvyі, Раthорhysіоlоgy, Сhеrnіvtsі: Bukrеk, 2021, 404 р. [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-14

Номер

Розділ

Методика викладання у системі медичної освіти