Патофізіологічний аналіз нових стратегічних принципів здорового способу життя в поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2022.356Ключові слова:
навчальний процес; здоровий спосіб життя; глюкозо-інсулінові гойдалки; амарант; псиліум; метастик; переривчасте голодування; високопрофесійні компетенціїАнотація
Мета дослідження. У статті розглядається роль уникнення залежності від глюкозо-інсулінових коливань з використанням цілющих ефектів амаранту, псиліуму, метастику та періодичного голодування в удосконаленні викладання фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін. Специфіка теми полягає в аналітичному підході до застосування методу дослідження – описового порівняння – для аналізу, синтезу та узагальнення ролі нових стратегічних принципів здорового способу життя в можливості суттєвого покращення засвоєння провідних теоретичних і клінічних наукових досліджень. сципліни з підвищенням стресостійкості організму. Наукова новизна. Вперше впроваджено в практику оригінальний, інноваційний, альтернативний підхід, який показав, що для підвищення стійкості організму до стресу та формування високопрофесійних компетенцій доцільно запроваджувати нові стратегічні принципи здорового способу життя. Висновок. Впровадження в навчальний процес уникнення залежності від глюкозо-інсулінових коливань з використанням цілющої дії амаранту, псиліуму, метастику та періодичного голодування дозволить досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого знання загальних закономірностей розвитку захворювання, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення та підвищення якості навчального процесу.
Посилання
Gozhenko A. I. Teoria bolezni [Theory of disease], Odessa: Fenics, 2018, 236 p. [in Russian].
Ichimura Y., Kirisako T., Takao T., Satomi Y., Shimonishi Y., Ishihara N., Mizushima N., Tanida I., Kominami E., Ohsumi M., Noda T. and Ohsumi Y. “A ubiquitin-like system mediates protein lipidation”, Nature, 2000, V. 408, P. 488–492 [in English].
Мruga М.R., Bulax І.Ye. Оcinka clinichnoi kompetentnosti studentiv меdichnix navchalnix zakladiv zа dopomogou standartizovanix pacientiv [Assessment of clinical competence of students of medical schools with standardized patients], Medical education, 2000, N 4, P. 14–19 [in Ukrainian].
Prokopchuk V. S. “Unitarnaya teoria ateroskleroza” [Unitary theory of atherosclerosis], Ukrainian medical journal, 2002, N 3(29), P. 84–88 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu. Ye., Filipova L. О., Аrchіpоvа L. G., Мurаvyоvа І. L. “Rоl V Міjnаrоdnоgо cоngrеsu pаtоfіzіоlоgіv (MCP 2006) u pоlіpchennі vikladаnna tа zаsvоyenna prоvidnoi teoretichnoi discipliny” [The role of the V International Congress of pathophysiology (ISP 2006) improving teaching and learning leading theoretical discipline], Medical education, 2007, N 4, P. 22–24 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu.Ye., Billokiy V.V., Bilooka Yu,V. “Analis roli usvidomlenosti navchalnogo procesu v pokraschanni vikladnia fundamentalnich teoretichnich i klinichnich disciplin” [Analysis of the role of awareness of the nutrition process in improving the teaching and learning of fundamental theoretical and clinical disciplines], Aktual`ni pytannia suspilnych nauk ta istorii medytsyny [Current issues of Social sciences and Ukrainian studies], 2020, N 4, Vol. 28, P. 96–98 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu.Ye., Bоchаrоv А.V., Cоbilianska R.М. Rol аltеrnаtivnich mеtоdіv nаvchаnia pri vikladanii tеоrеtichnich tа clinichnix mеdichnich discipline [The role of alternative learning methods in teaching theoretical and clinical medical disciplines], Medical education, 2003, N 1, P. 22–24 [in Ukrainian].
Rоhоvyі Yurii, ed. Раthорhysіоlоgy [Раthорhysіоlоgy], Rоhоvyі Yu., Slоbоdіаn K., Dоrоshkо V., Kоlеsnіk О., Kovpаk А., N. Lisnianska, N. Chorna, Сhеrnіvtsі: Bukrеk, 2021, 404 р. [in Ukrainian]
Yankovskiy D. S., Shirobokov V. P., Diment G. S. Mikrobiom [Microbiome], Kyiv, 2018, 640 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).