Патофізіологічний аналіз нових стратегічних принципів здорового способу життя в поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін

Автор(и)

  • Юрій Роговий Буковинський державний медичний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-7119-9190
  • Олександр Білоокий Буковинський державний медичний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-4190-313X
  • В’ячеслав Білоокий Буковинський державний медичний університет, Україна https://orcid.org/0000-0003-2240-480X
  • Юля Білоока Буковинський державний медичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2022.356

Ключові слова:

навчальний процес; здоровий спосіб життя; глюкозо-інсулінові гойдалки; амарант; псиліум; метастик; переривчасте голодування; високопрофесійні компетенції

Анотація

Мета дослідження. У статті розглядається роль уникнення залежності від глюкозо-інсулінових коливань з використанням цілющих ефектів амаранту, псиліуму, метастику та періодичного голодування в удосконаленні викладання фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін. Специфіка теми полягає в аналітичному підході до застосування методу дослідження – описового порівняння – для аналізу, синтезу та узагальнення ролі нових стратегічних принципів здорового способу життя в можливості суттєвого покращення засвоєння провідних теоретичних і клінічних наукових досліджень. сципліни з підвищенням стресостійкості організму. Наукова новизна. Вперше впроваджено в практику оригінальний, інноваційний, альтернативний підхід, який показав, що для підвищення стійкості організму до стресу та формування високопрофесійних компетенцій доцільно запроваджувати нові стратегічні принципи здорового способу життя. Висновок. Впровадження в навчальний процес уникнення залежності від глюкозо-інсулінових коливань з використанням цілющої дії амаранту, псиліуму, метастику та періодичного голодування дозволить досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого знання загальних закономірностей розвитку захворювання, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення та підвищення якості навчального процесу.

Посилання

Gozhenko A. I. Teoria bolezni [Theory of disease], Odessa: Fenics, 2018, 236 p. [in Russian].

Ichimura Y., Kirisako T., Takao T., Satomi Y., Shimonishi Y., Ishihara N., Mizushima N., Tanida I., Kominami E., Ohsumi M., Noda T. and Ohsumi Y. “A ubiquitin-like system mediates protein lipidation”, Nature, 2000, V. 408, P. 488–492 [in English].

Мruga М.R., Bulax І.Ye. Оcinka clinichnoi kompetentnosti studentiv меdichnix navchalnix zakladiv zа dopomogou standartizovanix pacientiv [Assessment of clinical competence of students of medical schools with standardized patients], Medical education, 2000, N 4, P. 14–19 [in Ukrainian].

Prokopchuk V. S. “Unitarnaya teoria ateroskleroza” [Unitary theory of atherosclerosis], Ukrainian medical journal, 2002, N 3(29), P. 84–88 [in Ukrainian].

Rohovyi Yu. Ye., Filipova L. О., Аrchіpоvа L. G., Мurаvyоvа І. L. “Rоl V Міjnаrоdnоgо cоngrеsu pаtоfіzіоlоgіv (MCP 2006) u pоlіpchennі vikladаnna tа zаsvоyenna prоvidnoi teoretichnoi discipliny” [The role of the V International Congress of pathophysiology (ISP 2006) improving teaching and learning leading theoretical discipline], Medical education, 2007, N 4, P. 22–24 [in Ukrainian].

Rohovyi Yu.Ye., Billokiy V.V., Bilooka Yu,V. “Analis roli usvidomlenosti navchalnogo procesu v pokraschanni vikladnia fundamentalnich teoretichnich i klinichnich disciplin” [Analysis of the role of awareness of the nutrition process in improving the teaching and learning of fundamental theoretical and clinical disciplines], Aktual`ni pytannia suspilnych nauk ta istorii medytsyny [Current issues of Social sciences and Ukrainian studies], 2020, N 4, Vol. 28, P. 96–98 [in Ukrainian].

Rohovyi Yu.Ye., Bоchаrоv А.V., Cоbilianska R.М. Rol аltеrnаtivnich mеtоdіv nаvchаnia pri vikladanii tеоrеtichnich tа clinichnix mеdichnich discipline [The role of alternative learning methods in teaching theoretical and clinical medical disciplines], Medical education, 2003, N 1, P. 22–24 [in Ukrainian].

Rоhоvyі Yurii, ed. Раthорhysіоlоgy [Раthорhysіоlоgy], Rоhоvyі Yu., Slоbоdіаn K., Dоrоshkо V., Kоlеsnіk О., Kovpаk А., N. Lisnianska, N. Chorna, Сhеrnіvtsі: Bukrеk, 2021, 404 р. [in Ukrainian]

Yankovskiy D. S., Shirobokov V. P., Diment G. S. Mikrobiom [Microbiome], Kyiv, 2018, 640 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-14

Номер

Розділ

Методика викладання у вищій школі