Використання інтерактивних методів викладання при вивченні фізіології студентами медичних університету зі спеціальності медична психологія
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2021.314Ключові слова:
медичні психологи; інтерактивні методи навчанняАнотація
Вступ. Майбутня професія медичних психологів вимагає високого рівня підготовки та пов'язана з високою відповідальністю за життя та здоров'я пацієнтів. Виховати справжнього лікаря, медичного психолога, спеціаліста своєї справи можна лише впроваджуючи у навчальний процес стратегії розвитку критичного мислення. Завдання цієї стратегії полягає у «пробудженні свідомості», коли студент усвідомлює навколишні його реалії та шукає шляхи вирішення проблем. Основна частина. Впровадження інтерактивних методів навчання відповідною концепцією особистісно-орієнтованого навчання та нерозривно пов'язане із застосуванням активних та інтерактивних методик навчання, такий як, наприклад, методика “мозкового штурму”. Впровадження методики "мозковий штурм" при викладанні фізіології студентам Буковинського державного медичного
університету продемонструвало створення комфортних умов навчання, за яких студент відчуває свою успішність, свою інтелектуальну здатність, що робить продуктивнішим процес навчання. Висновок. Впровадження інтерактивних методів навчання: лекцій, практичних та семінарських занять є вимогою сучасний підхід до викладання. Такі методи значно покращують засвоєння матеріалу та формують основи. клінічного мислення студентів на перших курсах медичного університету.
Посилання
Hlavnyk O., Bevz H., ed. Tekhnolohii navchannia doroslykh [Adult beginnings technologies], Kyiv: Hlavnyk, 2006, 128 p. [in Ukrainian].
Honcharov S. M., Biletskyi A. A., Hubnytska O. M., Kostiukova T. A., ed. Formy, metody i orhanizatsiia navchalnoho protsesu v kredytno-modulnii systemi: navch.-metod. Posibnyk [Forms, methods and organization of the educational process in the credit-module system], Rivne: NUVHTT, 2007, 184 p. [in Ukrainian].
Malovanov Yu. I., ed. Formy navchannia v shkoli: kn. dlia vchyte – lia [Forms of education at school. A book for teachers], Kyiv: Osvita, 1992, P. 9–10 [in Ukrainian].
Pometun O. Entsyklopediia interaktyvnoho navchannia [Encyclopedia of interactive learning], Kyiv, 2007 [in Ukrainian].
Shevchuk P., Fenrykh P., ed. Interaktyvni metody navchannia: Navch. Posibnyk [Interactive teaching methods], Shchetsin: Vyd-vo WSAP, 2005, 170 p. [in Ukrainian].
Sofii N. Z., Kuzmenko V. U. Pro sto i odyn metod aktyvnoho navchannia [About one hundred and one method of active learning], Kyiv: Krok za krokom, 2003, 116 p. [in Ukrainian].
Yakymova L. A., ed. Aktyvizatsiia navchalnoho protsesu u suchasnii vyshchii shkoli: Metod. Ohliad [Activation of the educational process in modern higher education], Kyiv, DP “Vyd. dim “Personal”, 2010, 32 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).