Аналіз ролі усвідомленості процесу харчування в поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2020.229Ключові слова:
навчальний процес, усвідомленість харчування, проблемне навчання, високопрофесійні компетенціїАнотація
Мета дослідження. У статті зосереджено увагу на ролі усвідомлення процесу харчування в поліпшенні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження - описового зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення ролі усвідомлення процесу харчування в можливості істотного поліпшення засвоєння провідних теоретичних і клінічних дисциплін з домінуючою напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського, альтернативного підходу, що показує, що для глибокого розуміння суті учнями хвороби, для формування високопрофесійних компетенцій доцільним є впровадження
Процес усвідомлення прийому їжі для підвищення адаптаційних можливостей, стресостійкості, відновлення механізмів регуляції організму в цілісному навчальному процесі. Висновок. Впровадження в навчальний процес усвідомлення прийому їжі дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення і підвищення якості навчального процесу
Посилання
Gozhenko A.I. Teoria bolezni [Theory of disease], Odessa: Fenics, 2018, 236 p. [in Ukrainian].
Iyengar B.K.S. Poglad na yogu [Light on yoga], Kyiv: Zdorovia, 1992, 312 p. [in Ukrainian].
Мruga М. R., Bulax І. Ye. “Оcinka clinichnoi kompetentnosti studentiv меdichnyh navchalnih zakladiv zа dopomogou standartizovanyh pacientiv” [Assessment of clinical competence of students of medical schools with standardized patients], Medychna osvita [Medical education], 2000, N 4, P. 14–19 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu. Ye., Bоchаrоv А. V., Cоbilianska R. М. “Rol аltеrnаtivnich mеtоdіv nаvchаnia pri vikladanii tеоrеtichnich tа clinichnih mеdichnich discipline” [The role of alternative learning methods in teaching theoretical and clinical medical disciplines], Medychna osvita [Medical education], 2003, N 1, P. 22–24 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu. Ye., Filipova L. О., Аrchіpоvа L. G., Мurаvyоvа І. L. “Rоl V Міjnаrоdnоgо cоngrеsu pаtоfіzіоlоgіv (MCP 2006) u pоlіpchennі vikladаnna tа zаsvоyenna prоvidnoi teoretichnoi discipline” [The role of the V International Congress of pathophysiology (ISP 2006) improving teaching and learning leading theoretical discipline], Medychna osvita [Medical education], 2007, N 4, P. 22–24 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu., Bilookiy V. “Rol tеоrii іnfоrmaciynogo metabolizmu Кеmpіnskogo u pоlipsheni vikladania tа zasvoenia pаtоfiziologii” [The role of the theory of informational metabolism Kempinski in improving the teaching and learning of pathophysiology], APSNIM, 2017, N 2(14), P. 172–174. URL: http:// http://apsnim.bsmu.edu.ua/home/2_14_2017
Rohovyi Yu. Ye., Slobodian K. V., Doroshko V. A., Vepriuk Yu. M., Kolesnik O. V., Maruschak A. V. Pathophysiology for medical students [Pathophysiology for medical students], Chernivtsi: Bukrek, 2018, 383 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).