Eволюція музичного явища в курсі навчальної дисципліни “історія української культури”

Автор(и)

  • Antoniy Moysey Буковинський державний медичний університет
  • Andrii Furdychko

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2020.228

Ключові слова:

еволюція музичного явища, епічна пісня, билини, думи, козацькі пісні, бандурництво, "Історія української культури"

Анотація

Метою статті є спроба ілюстрації еволюції українського музичного фольклору на прикладі наскрізної лінії курсу "Історія української культури": билини - думи козацькі пісні - кобзарство - бандурництво - відродження. Актуальність теми-розробки полягає у виконанні програмних умов курсу. Методика роботи заснована на аналізі кожного з етапів еволюції фольклорного феномену, синтезі інформації з різних етапів для складання загальної еволюційної лінії. Висновки. Слідуючи методиці пояснення причинно-наслідкових зв'язків у розвитку фольклорного явища української епічність пісні, можна сформувати у слухачів курсу "Історії української культури" розуміння еволюційних закономірностей цього процесу

Посилання

Duxovni nastavnyky narodu: kobzarstvo v Ukrayini : bibliografichnyj narys [Spiritual mentors of the people: kobzarism in Ukraine: bibliographic essay], Kyiv, 2015, P. 41–43 [in Ukrainian].

Chajka S. V. “Kobzarstvo – diyevyj chynnyk zberezhennya tradycij duchovnogo zhyttya naciyi” [Kobzarism is an effective factor in preserving the traditions of the nation's spiritual life], Pedagogichna osvita: teoriya i praktyka [Pedagogical education: theory and practice] 2012, Vyp. 12, P. 442 [in Ukrainian].

Cheremskyj K. Povernennya tradycij. Z istoriyi nyshhennya kobzarstva [Return of traditions. From the history of the destruction of kobzarism], Charkiv: Centr L. Kurbasa, 1999, 288 p. [in Ukrainian].

Grycza S. Melos ukrayins`koyi narodnoyi epiky [Melody of Ukrainian folk epics], Kyiv: IMFE im. M. T. Ryl`s`kogo NAN Ukrayiny, 2015, P. 59–66, 213 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-10

Номер

Розділ

Методика викладання у системі медичної освіти