Історико-цільовий підхід у прикладному вивченні анатомії людини
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2018.87Ключові слова:
інноваційні технології, педагогічні технології, анатомія, науковий гуртокАнотація
Анатомія людини-це і наука, і мистецтво. В анатомічній науці формулюються і визначаються чіткі кількісні характеристики морфологічних структур тіла людини на різних рівнях організації, реалізуються специфічні методичні та методологічні прийоми. анатомія як мистецтво - це майстерність викладача, неповторність інтерактивних форм практичних занять. Залишається відкритим питання про ефективність технології дистанційного навчання, оскільки очевидні переваги, так і безсумнівні недоліки, так як дистанційні та комп'ютерні технології не можуть замінити головного - живого, безпосереднього спілкування з викладачем. Везалий, який відомий не тільки як батько сучасної анатомії, але і тим, що ввів революційні методи викладання. Він підкреслював важливість практичного підходу, який включає ретельне спостереження, аналіз і перевірку, а також постійну переоцінку теорії, враховуючи нові факти. Інноваційні методи дослідження в сукупності з традиційними педагогічними технологіями дозволяють оптимізувати освітній процес. Удосконалення системи викладання предмета анатомії включає в себе і організацію навчального процесу, що відповідає сучасним вимогам підготовки фахівців, формування у студентів стійкого інтересу і інтерактивного ставлення до процесу навчання. У викладанні виникає основною метою не тільки орієнтація на засвоєння певного обсягу знань, а й розвиток особистості студента, його пізнавальних і творчих здібностей. Це стає можливим за участю студентів у роботі наукового гуртка, виступах на наукових конференціях.Посилання
Artyukhina A. I., Agaev V. A., Gorelik E. V., Bagry E. G., Chekanin I. M., Fedotova Yu. M., Orekhov S. N., Matveev S. V. “Metodologicheskie principy i innovacionnye metody prepodavaniya discipliny anatomiya cheloveka” [Methodological principles and innovative methods of administration of disciplines of anatomy of a human], Nauchnoe obozrenie. Pedagogicheskie nauki [Scientific Review. Pedagogical sciences], 2016, N. 6, P. 31–35 [in Russian].
Mesquita, E. T., Souza Júnior, C. V., Ferreira, T. R. “Andreas Vesalius 500 years-A Renaissance that revolutionized cardiovascular knowledge”, Revista brasileira de cirurgia cardiovascular: orgao oficial da Sociedade Brasileira de Cirurgia Cardiovascular, 2015, N. 30 (2), Р. 260–265.
Gomes Mda M., Moscovici M., Engelhardt E. “Andreas Vesalius as a renaissance innovative neuroanatomist: his 5th centenary of birth”, Arquivos de Neuro-Psiquiatria, 2015, N. 73(2), P. 155–158.
Karimsakova B. K., Zhumabaeva T. N. “Neimitacionnyj metod obucheniya – «lekciya vdvoem»” [Non-imitational testing method – «lecture back»], Nauka vchera, segodnya, zavtra: sb. st. po mater. XXXVII mezhdunar. nauch.-prakt. konf [Science yesterday, today, tomorrow: Sat. Art. by mothers XXXVII intern. scientific practice. conf.], 2016, N. 8 (30), Part I, Novosibirsk, SibAK, P. 62–66 [in Russian].
Jones R. “Leonardo da Vinci: anatomist”, Br J Gen Pract, 2012, N. 62 (599), P. 319.;
Jose A M. “Anatomy and Leonardo da Vinci”, Yale journal of biology and medicine, 2001, N. 74 (3), P. 185–195.
Christine Zeides Und wie lernst du so? – Anatomie mal anders, URL: https://www.thieme.de/viamedici/mein-studienort-berlin-1575/a/und-wie-lernst-du-so-anatomie-mal-anders-31885.htm
Andreev A. A. “Distancionnoe obuchenie i distancionnye obrazovatel'nye tekhnologii” [Distance education and distance education technologies], Otkrytoe obrazovanie [Open education], 2013, N. 5, Р. 40–46 [in Russian].
Gayvoronsky I.V., Nichiporuk G. I., Tikhonova L. P. “Sovremennye podhody k organizacii uchebnogo processa na kafedre anatomii cheloveka” [Contemporary Approaches to the Organization of the Educational Process at the Department of Human Anatomy], Hurnal teoreticheskoj i prakticheskoj mediciny [Journal of Theoretical and Practical Medicine], 2010, N. 8, P. 292–295 [in Russian].
Sapin M. R. “Anatomiya cheloveka – bazovaya nauka v medicinskom obrazovanii” [Anatomy of man - basic science in medical education], Med. obrazovanie i prof. razvitie [Med. education and prof. development], 2011, N. 2, P. 96–97 [in Russian].
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).