Методологія покращення викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін у англомовних студентів
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2018.86Ключові слова:
навчальний процес, англійська мова на рівні В2 за системою FCE, фоновий саморозвиток, високопрофесійні компетенціїАнотація
Мета дослідження. У статті зосереджено увагу на методології поліпшення викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін в англомовних студентів. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження – описового, методу зіставлення ‑ для аналізу, синтезу і узагальнення методології поліпшення засвоєння фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін в англомовних студентів з домінуючою стратегією спрямованою на досягнення мети ‑ ступеня володіння англійською мовою на рівні В2 за системою FCE.
Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського підходу, який показує що досягнення мети ‑ ступеня володіння англійською мовою на рівні В2 за системою FCE має стати основою фонового саморозвитку, що необхідно для формування високопрофесійних компетенцій. Висновок. Впровадження в навчальний процес новаторського підходу досягнення мети - ступеня володіння англійською мовою на рівні В2 за системою FCE як основи фонового саморозвитку дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, з можливістю істотного підвищення якості викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін в англомовних студентів і є важливим фактором щодо удосконалення здачі ліцензійного екзамену "Krok 1.Medicine" і MCI (Medical Council of India).
Посилання
Мruga М. R., Bulax І. Ye. “Оcinka clinichnoi kompetentnosti studentiv меdichnix navchalnix zakladiv zа dopomogou standartizovanix pacientiv” [Assessment of clinical competence of students of medical schools with standardized patients], Meditsinskoe obrazovanie [Medical education], 2000, N. 4, P. 14‐19 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu. Ye., Filipova L. О., Аrchіpоvа L. G., Мurаvyоvа І. L. ”Rоl V Міjnаrоdnоgо cоngrеsu pаtоfіzіоlоgіv (MCP 2006) u pоlіpchennі vikladаnna tа zаsvоyenna prоvidnoi teoretichnoi discipline” [The role of the V International Congress of pathophysiology (ISP 2006) improving teaching and learning leading theoretical discipline], Meditsinskoe obrazovanie [Medical education], 2007, N. 4, P. 22‐24 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu. Ye., Bоchаrоv А. V., Cоbilianska R. М. “Rol аltеrnаtivnich mеtоdіv nаvchаnia pri vikladanii tеоrеtichnich tа clinichnix mеdichnich discipline” [The role of alternative learning methods in teaching theoretical and clinical medical disciplines], Meditsinskoe obrazovanie [Medical education], 2003, N. 1, P. 22‐24 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu.Ye., Filipova L. О., Dоrоshко V. А., Slоbоdian К. V., Маruchak А. V. “Іstoria tа siogodnishni dosiagnena каfedri patologichnoi fіzіоlоgіi Bukovinskogo derjavnogo меdichnogo universitetu” [History and today's achievements of the Department of pathological physiology Bukovinian State Medical University], Buk. меd. herald, 2015, Vol. 19, N. 1(73), P. 268–272, URL: http://bmv.bsmu.edu.ua [in Ukrainian].
Hasting B., Uminska M., Chandler D. English Longman Exam Accelerator plus 2 Audio CDs, Classroom and self-study preparation for all B2 level exams, Publisher: Longman Pearson, 2011, 177 p. [in English].
Gozhenko A. I. Teoria bolezni [Theory of disease], Odessa, Feniks, 2018, 236 p. [in Russian].
Kubyshkin A. V., Gozhenko A. I., Sagach V. F. [et al.] General and Clinical Pathophysiology, Vinnytsia: Nova Knyha Publishers, 2016, 656 p. [in English].
Rohovyi Yu. Ye., Slobodian K. V., Doroshko V. A., Vepriuk Yu. M., Kolesnik O. V., Maruschak A. V. Pathophysiology for medical students, Chernivtsi, Bukrek, 2018, 383 p. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).