Поетичний цикл „Бронзові м’язи” Б. І. Антонича як спроба передати мову лірики мовою спортивних рухів
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2017.134Ключові слова:
Б. І. Антонич, спорт, давньогрецька скульптура, філософія Стародавньої Греції, культ здорового тіла, пластичністьАнотація
Мета статті: проаналізувати особливості рідкісної для української літератури теми - спорту, розкрити специфіку образного зображення елінсько-олімпійського культу здорового тіла. Методи дослідження: описовий; зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення наукових теорій. Наукова новизна. До сих пір не досліджувалися особливості семіотичної екстраполяції поетичної мови в оптично-руховому скульптурному образі. Висновки. У статті проаналізовано особливості рідкісної для української літератури теми спорту (його олімпійського, давньогрецького варіантів), розкрито специфіку прорізного зображення елінсько-олімпійського культу здорового тіла і поетичне бачення автором цього феномена.Посилання
, Stetsko YA. „Ekspresyvno-vyrazhalni zasoby movy frantsuzkoi ta ukrainskoi poezii pershoi polovyny KhKh stolittia” [Expression-expressive means of language of French and Ukrainian poetry of the first half of the twentieth century], Avtoreferat, Lviv, 2008, 19 p. (in Ukrainian).
Stetsko YA. „Ekspresyvno-vyrazhalni zasoby movy frantsuzkoi ta ukrainskoi poezii pershoi polovyny KhKh stolittia” [Expression-expressive means of language of French and Ukrainian poetry of the first half of the twentieth century], Avtoreferat, Lviv, 2008, 19 p. (in Ukrainian).
Ilnytskyi O. „Vizualni eksperymenty v poezii ta prozі [Visual experiments in poetry and prose], Ukrainskyi futuryzm: 1914-1930 [Ukrainian Futurism: 1914-1930], Lviv, 2003, P. 353-364 (in Ukrainian).
Nalyvaiko D. „Literatura v systemi mystetstv yak haluz porivnialnoho literaturoznavstva” [Literature in the arts as a branch of compara-tive literary criticism], Slovo i Chas [Word and Time], 2003, N. 5, P. 10-18; N. 6, P. 7-19 (in Ukrainian).
Antonych B. I.„Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 53 (in Ukrainian).
Ilnytskyi M. „Vid «Dochasnoho svitla» do «Surm ostannoho dnia»” [From „The Premature Light” to „The Last Day's Surm”]. Antonych B. I. „Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 8 (in Ukrainian).
Ilnytskyi M. „Vid «Dochasnoho svitla» do «Surm ostannoho dnia»” [From „The Premature Light” to „The Last Day's Surm”]. Antonych B. I. „Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 8 (in Ukrainian).
Klosovskyi S. „Kazymyr Vezhynskyi – poliak nimetskoho pokhodzhennia z Halychyny” [Kazimir Wezhinsky is a Polish of Galician origin] [Electronic resource], Access mode: http:blogs/kazymyr_vezhynskyy__polyak_nimetskogo (in Ukrainian).
Tymkiv R. „Taiemnytsia smerti Bohdana Ihoria Antonycha” [The mystery of the death of Bogdan Igor Antonych], Fotohrafii Staroho Lvova [Pictures of Old Lviv], [Electronic resource], Access mode: http://photo-lviv.in.ua/tajemnytsya-smerti-bohdana-ihora-antonycha/ (in Ukrainian).
Antonych B.I. „Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 52 (in Ukrainian).
Antonych B. I. „Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 53 (in Ukrainian).
Antonych B.I.„Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 53 (in Ukrainian).
Antonych B.I.„Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 51 (in Ukrainian).
Antonych B.I.„Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 49 (in Ukrainian).
„Hretskyi boh Helios – Boh Sontsia” [The Greek god Helios is the God of the Sun] Mifolohiia Davnoi Hretsii [Mythology of Ancient Greece], [Electronic resource], Access mode: http://supermif.com/greki/greki_g/helios_.htm
Losev A. F. Istoryia antichnoj estetiks [History of ancient aesthetics] Rannij ellsnszm [Early Hellenism], М., 1979, P. 762 (in Russian).
Antonych B. I. „Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 54 (in Ukrainian).
Antonych B. I. „Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 52 (in Ukrainian).
Antonych B. I. „Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 50 (in Ukrainian).
Antonych B. I. „Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 54 (in Ukrainian).
Zakovych M. Kulturolohiia: ukrainska ta zarubizhna kultura [Culturology: Ukrainian and foreign culture], [Electronic resource], Access mode: http://ebk.net.ua/Book/cultural_science/zakovich_kulturologiya/part2/210.htm (in Russian).
Antonych B.I. „Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 53 (in Ukrainian).
Rusin P. Transformatsiia plastychnoho obrazu v yevropeiskii kulturi [Transformation of plastic image in European culture], [Electronic resource], Access mode: http://vuzlib.com/content/view/1136/121/ (in Ukrainian).
Antonych B.I.„Povne zibrannia tvoriv” [A complete collection of works], 2008, P. 53 (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).