Фразеологізми як засіб формування монологічного мовлення іноземних студентів у процесі навчання української мови

Автор(и)

  • Olexandra Fedorova

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2017.127

Ключові слова:

фразеологізми, лексичні засоби, природна мова, лінгводержавне коментування

Анотація

Мета дослідження. Статтю присвячено проблемі вживання фразеологічних зворотів у мові іноземних студентів на основному етапі навчання. Тема зумовила вибір методів дослідження: теоретичних (аналіз наукової, науково-методичної літератури з теми, підручників, програм для іноземних студентів; вивчення і узагальнення перспективного педагогічного досвіду; моделювання навчального процесу); емпіричних (цілеспрямоване спостереження за навчальним процесом, аналіз усних і письмових висловлювань іноземних студентів). Наукова новизна. В роботі проаналізовані лексичні засоби формування монологічного мовлення іноземців та досліджені основні етапи введення фразеологічних одиниць з метою уникнення «штучності» мови. Наводяться приклади відповідних завдань. Висновки. Доведено ефективність використання фразеологічних одиниць в процесі вирішення іноземцями комунікативних завдань за допомогою української мови.

Посилання

Novikova N.S.. Serova L.K.. Shcherbakova O.M. Popova M.T. Stereotipy estestvennoy rechi i praktika rechevoy kommunikatsii (prikladnoy aspekt) [Stereotypes of natural speech and practice of oral communication (applied aspect)], Vestnik Rossiyskoy kommuni-kativnoy assotsiatsii, Vypusk 1 [Bulletin of the Russian Communication Association, Issue 1], Rostov n.D., 2002, P.98.

Lichuk M. I., Shynkaruk V. D. Stupeni frazeolohizatsiyi rechen' [Degrees of frazeolohizatsiyi sentences], Chernivtsi, Ruta, 2001, Р. 73–74.

Maltseva. D.G. Stranovedeniye cherez frazeologizmy [Country studies through phraseology], M., Vyssh. shk., 1991, 173 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24