Нетрадиційні форми і методи навчання мови у вищій школі
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2017.126Ключові слова:
українська мова як іноземна, інтерактивне навчання, кейсстаді, метод проектів, дидактичні ігриАнотація
Мета роботи. У статті, керуючись методом дослідження і узагальнення педагогічного досвіду, а також методом теоретичного аналізу, вивчено сучасні педагогічні технології при навчанні мови - кейсстаді, метод проектів, ігри. Комплексний опис застосування цих методів крізь призму української мови як іноземної і становить наукову новизну роботи. Висновки. Використання інтерактивних модульних технологій забезпечує індивідуалізацію і диференціацію навчального процесу.Посилання
1. Zhanpeisova M. M. Modul’naya tekhnologiya obucheniya kak sredstvo razvitiya uchenika [Modular technology of teaching as a means of developing a student], Almaty, 2002, P. 18 (in Russian).
2. Kytayhorods’ka H. A. Metodyka intensyvnoho navtshannya inozemnykh mov [Methodology of intensive training of foreign languages], К., Osvita, 1998, 279 p. (in Ukrainian).
3. Lerner I. Ya. «Razvivayushtshee obutshenie s didaktitsheskikh pozitsyy» [Developing teaching with didactic positions], Pedagogika [Pedagogy], 1996, N. 2, P. 7–11 (in Russian).
4. Chernova V. A. «Innovatsiyni tekhnolohiyi u vykladanni ukrayins’koyi movy yak inozemnoyi» [Innovative technologies in teaching Ukrainian as a foreign language], Uchenyye zapiski Tavricheskoho natsyonal’noho universiteta im. V. I. Vernadskoho. Seriya «Philologia. Sotsyal’nye komunikatsyi» [Scientists note the Taurian National University V.I. Vernadsky. Series "Philology. Social Communication"], Vol. 25 (64), 2011, N 1, Ch. 2, P. 318–322 (in Ukrainian).
5. Vylka L. «Rozvytok movnoyi kompetentsiyi studentiv-inozemtsiv na zanyattyakh z ukrayins’koyi movy» [Development of language competence of foreign students in the Ukrainian classes], Ukrayinoznavstvo v systemi vyshchoyi medytscnoyi osvity [Ukrainian Studies in the System of Higher Medical Education], Chernivtsi, 2015, P. 165–176 (in Ukrainian).
6. Tsurkan M. «Sphery pobutuvannya ukrayins’koyi movy yak inozemnoyi» [The sphere of existence of Ukrainian language as a foreign language], Aktual’ni pytannya suspil’nykh nauk ta istoriyi medytsyny [Current issues of social studies and history of medicine], 2017, Vol. 3 (15), P. 37–42 (in Ukrainian).
7. Anistratenko A. «Problemy vykladannya ukrayins’koyi movy yak inozemnoyi: prykladnyy aspect» [Issues of teaching Ukrainian as a foreign language: the practical aspect], Aktual’ni pytannya suspil’nykh nauk ta istoriyi medytsyny [Current issues of social studies and history of medicine], 2017, Vol. 2 (14), P. 170 (in Ukrainian).
8. Informatsiyne zabezpechennya navchal’no-vykhovnoho protsesu: innovatsiyni zasoby i tekhnolohiyi [Information support of the educational process: innovative means and technologies], K., Atika, 2005, P. 147 (in Ukrainian).
9. Nikolayeva S. YU. Zahal’no-yevropeys’ki rekomendatsiyi z movnoyi osvity: vyvchennya, vykladannya, otsinyuvannya [European-wide recommendations on language education: study, teaching, assessment], K., Lenvit, 2003, P. 73 (in Ukrainian).
10. Vyshnevs’kyy O. I. Dovidnyk vchytelya inozemnoyi movy [Reference book of a teacher of a foreign language], K., Rad. shkola, 1982, P. 87 (in Ukrainian).
11. Keys-stady [Case study]: [E-source], URL: http://www.mental-skills.ru/dict/keys-stadi-case-study/ (in Ukrainian).
12. Vyshnevsʹkyy O. I. op. cit., P. 96.
13. Chernichenko H. A., Shafran L. Yu., Kunytsya L. I. «Zastosuvannya mul’tymediynykh tekhnolohiy u protsesi navchannya inozemnym movam» [Application of multimedia technologies in the process of teaching foreign languages], Naukovyy visnyk NUBiP Ukrayiny, Seriya: Pedahohika, psykholohiya, filosofiya [Scientific Bulletin of NUBiP of Ukraine, Series: Pedagogy, Psychology, Philosophy], Vol.155 (1), 2010, [E-source], URL: http://elibrary.nubip.edu.ua/7101/ (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).