DOI: https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2017.115

Викладання анатомії як мистецтво якісного запам'ятовування, клінічного відтворення і практичного застосування

Natalija Navarchuk, Oleksandra Guzik

Анотація


Метою статті є аналіз підбору методів ефективного вивчення анатомії людини і кращого забезпечення їх можливостей і ефективності для студентів в умовах навчального процесу в медичному університеті. Матеріалом для вивчення послужили особливості взаємодії студентів і викладачів в навчальному процесі. Наукова новизна. Вперше описано використання різних методів, заснованих на образному мисленні, що дозволяє поліпшити якість знань студентів, усвідомлення інформації в рамках інших дисциплін для якісного запам'ятовування, клінічного відтворення і практичного застосування. Висновки. Досвід проведення занять з анатомії людини без застосування і з безпосереднім застосуванням мнемоніки дозволяє зробити висновок, що використання різних методів і прийомів, заснованих на образному мисленні, дає можливість підвищити якість знань студентів, а також для засвоєння інформації в рамках інших дисциплін.


Ключові слова


анатомія; мнемотехнічні методи; пам'ять; навчання; відтворення

Повний текст:

PDF

Посилання


Klement B. J., Paulsen D. F., Wineski L. E. “Anatomy as the backbone of an integrated first year medical curriculum: design and implementation”, Anat Sci Educ., 2011, vol. 4, P. 157–169.

Krych A. J., March C. N., Bryan R. E., Peake B.J., Pawlina W., Carmichael S. W. “Reciprocal peer teaching: students teaching students in the gross anatomy laboratory”, Clin Anat., 2005, vol. 18, P. 296–301.

Ward P. J. “First Year Medical Students’ approaches to study and their outcomes in a gross anatomy course”, Clinical Anatomy, 2011, vol. 24 (1), Р. 120-127.

Lazic, E., Dujmovic J., Hren D. “Retention of basic sciences knowledge at clinical years of medical curriculum”, Croation Medical Journal, 2006, vol. 47 (6), Р. 882–887.

Custers E. J. “Longterm retention of basic science knowledge: a review study”, Advances in Health Sciences Education, 2010, vol. 15, P. 109–128.

Young T. “How valid and useful is the notion of learning style? A multicultural investigation”, Procedia Soc Behav Sci, 2010, vol. 2, P. 427–433.

Peluso M. J., Hafler J. P. “Medical students as medical educators: opportunities for skill development in the absence of formal training programs”, Yale J Biol Med, 2011, vol. 84, P. 205–209.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2017 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

ISSN: 2311-9896 (Print), ISSN: 2411-6181 (Online).