Особливості творчої манери В. Фолкнера

Автор(и)

  • Olena Kravets БДМУ,

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2016.191

Ключові слова:

міфологічні мотиви, мультикультуралізм, неоміфологізм, роман, В. Фолкнер

Анотація

Стаття присвячена виявленню специфіки художньої об'єктивації неоміфологіческого основи творчості американського письменника В. Фолкнера ( «Сарторис», «Шум і лють», «Коли я вмирала», «Святилище», «Світло в серпні», «Авессалом, Авессалом!»).
Літературна спадщина письменника є художнім осмисленням історії американського Півдня. Твори В. Фолкнера відображають специфічну рису Південної американської традиції - значимість громади як стійкого єдності, яке впливало на світогляд людей і відносини між ними. Відповідно в творах письменника виявляється фундаментальна особливість неомифологического світогляду - зв'язок людини з родом і Всесвіту, потреба в стійкості буття і цілісній картині світу.
Художнього світу В. Фолкнера властива міфологічна природа, що проявляється в домінуванні міфологічних мотивів, пов'язаних з первшостихії води, вогню, землі, повітря. Наявність / відсутність глибинного зв'язку з первшостихії зумовлює вчинки і долю персонажів письменника.
Циклічна концепція часу, характерна для міфологічної традиції, символічно реалізується в образах годин, колеса, водних потоках і є структуроутворюючих елементом в романах письменника. Первинні елементи створення Всесвіту відображають кругообіг одвічних природних процесів і долучають людини ( «мікрокосм») в його буденності до універсального Світобудові ( «макрокосм»).

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-24