Організація дистанційного вивчення французької мови як іноземної: до питання про інтеракцію

Автор(и)

  • Halyna Kutasevych Буковинський державний медичний університет, Ukraine
  • Nataliya Yakubovska
  • Maryna Smirnova

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.3.2020.203

Ключові слова:

інтеракція, дистанційне навчання, синхронна форма навчання, асинхронна форма навчання

Анотація

Метою наукової розвідки є висвітлити основні аспекти інтеракції у дистанційному вивченні французької мови у синхронній та асинхронній формах. Новизна дослідження полягає в тому, що вперше окреслено три види інтерактивної взаємодії при дистанційному вивченні французької мови: інтерактивна взаємодія між вчителем та учнями, інтерактивна взаємодія між учнями та інтерактивна взаємодія між учнями та навчальним матеріалом. У роботі використано метод критичного аналізу наукових джерел, метод наукового спостереження за навчальним процесом. Висновки. Ефективність дистанційного навчання залежить від ступеня інтерактивності, що є особливо важливим для вивчення французької мови як іноземної. Інтерактивна взаємодія у синхронній та асинхронний формах навчання забезпечується використанням новітніх інформаційно-комунікаційних технологій. Раціональне поєднання таких технологій з вже існуючими методами викладання може стати запорукою ефективного формування у студентів іншомовної франкомовної компетенції

Посилання

Basque, J., Baillargeon, M. “La conception de cours à distance” [Creating distance learning courses], Le Tableau, Pédagogie universitaire. Québec: Université du Québec, 2013, 2(1). URL: https://pedagogie.uquebec.ca/le-tableau/la-conception-de-cours-distance [in French].

Boshier R., Mohapi M., Moulton G., Qayyum A., Sadownik L., Wilson M. “Best and worst dressed web courses: Strutting into the 21st century in comfort and style. Distance Education”, An international Journal, 1997, Vol. 18, P. 36-49 [in English].

Deshênes André-Jacques, Martin Maltais. Formation à distance et accessibilité [Distance Learning and Accessibility], Québec, Télé-université, 2006, P. 47, 53-54, 58, 71, 76, 80, 170 [in French].

Conseil supérieur de l’éducation. La formation à distance dans les universités québécoises: un potentiel à optimiser [Dinstance Learning at Quebec Iniversities : a Potential to Optimize], Québec, 2015, P. 162 [in French].

Grebennikova I. L'interaction médiatisée à travers le chat comme dispositif sociotechnique [Computer-based interaction via chat as socitech device], 2008, Vol 1, P. 20-30 [in French].

Kramsch C. Interaction et discours dans la classe de langue [Interaction and discourse in language classroom], Paris: Hatier, 1984, P.78 [in French].

Puentedura R. SAMR: A brief introduction [in English]. URL: http://hippasus.com/blog/archives/227

Télé-Education Nouveau-Brunswick. The Design, Developement and Delivery of Internet Based Training and Education, Télé-Education NB: Nouveau-Brunswick, 2000, P.128 [in English].

Vergara I. “Zoom fatigue”: pourquoi les discussions en visioconférence sont si épuisantes [Zoom Fatigue : why discussions through videoconferences are so exhausting ?], Figaro, 2020 [in French]. URL: https://www.lefigaro.fr.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-08-29

Номер

Розділ

Методика викладання у вищій школі