Навчання української мови як іноземної з урахуванням особистісно орієнтованого підходу і ключових компетентностей в Буковинському державному медичному університеті
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.3.2019.132Ключові слова:
засоби, методи особистісно орієнтованого підходу, ключові компетентності, український мова як іноземнаАнотація
У статті розглянуті педагогічні засоби і методи, що сприяють особистісно орієнтованого підходу в навчанні і розвитку ключових компетентностей майбутнього лікаря на заняттях української мови як іноземної в Буковинському державному медичному університеті. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю висвітлення проблем викладання української мови як іноземної за допомогою різних педагогічних методів і форм. Методи дослідження обумовлені його цілями і завданнями. У роботі використано описовий метод, спостереження, класифікації. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше проаналізовані роль ключових компетентностей і значення особистісно орієнтованого підходу для навчання української мови як іноземної студентів-медиків. Висновки. визначено
зміст ключових компетентностей і шляхів їх реалізації за допомогою використання різних засобів і методів з урахуванням особистісно орієнтованого підходу до навчання української мови як іноземної.
Посилання
Markova A. K. Psihologiya professionalizma: monografiya [The Psychology of Professionalism: A Monograph], Moskva, Mezhdunarodnyiy gumanitarnyiy fond “Znanie”, 1996, P. 8 [in Russian].
Holovan M. S. “Kompetentsiya i kompetentnist: Dosvid teorii, teoriia dosvidu” [Competence and competency: Experience of theory, theory of experience], Vyshcha osvita Ukrainy: Teoretychnyi ta naukovo-metodychnyi chasopys [Higher education in Ukraine], 07/2008, N 3, P. 28 [in Ukrainian].
Radziievska I.V. “Formuvannia profesiinoi kompetentnosti medychnykh sester” [Formation of nurses professional competence], Problemy osvity [Problems of education], 2008, N 57, P. 69 [in Ukrainian].
Hrynova M. V., ed. Pedahohichni tekhnolohii: teoriia ta praktyka: Kurs lektsii: Navchalnyi posibnyk [Pedagogical technologies: theory and practice: Lecture Course: Tutorial], Poltavskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet im. V.H. Korolenka, Poltava, ASMI, 2004, P. 37 [in Ukrainian].
Doloh O. “Innovatsiynyi pidkhid do vykladannia kursu “Ukrainska mova yak inozemna” [An innovative approach to teaching the course “Ukrainian as a Foreign Language”], Problemy I perspektivy yazyikovoy podgotovki inostrannyh studentov: materialy Mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferentsii (1-2 oktyabrya 2015 g.), Harkov, HNADU, 2015, P. 89 [in Ukrainian].
Trostynska O., Ushakova N. “Vyvchennia ukrainskoi movy studentamy-inozemtsiamy: kontseptualni zasady” [Studying the Ukrainian language by foreign students: conceptual backgrounds], Teoriia i praktyka vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi [Theory and practice of teaching Ukrainian as a foreign language], 2014, Iss. 9, P. 13. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2014_9_4 .
Trostynska O., Ushakova N. “Vyvchennia ukrainskoi movy studentamy-inozemtsiamy: kontseptualni zasady” [Studying the Ukrainian language by foreign students: conceptual backgrounds], Teoriia i praktyka vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi [Theory and practice of teaching Ukrainian as a foreign language], 2014, Iss. 9, P. 14 URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2014_9_4 .
Doloh O. “Innovatsiynyi pidkhid do vykladannia kursu “Ukrainska mova yak inozemna” [An innovative approach to teaching the course “Ukrainian as a Foreign Language”], Problemy I perspektivy yazyikovoy podgotovki inostrannyh studentov: materialy Mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferentsii (1-2 oktyabrya 2015 g.), Harkov, HNADU, 2015, P. 89 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).