Навчання української мови як іноземної з урахуванням особистісно орієнтованого підходу і ключових компетентностей в Буковинському державному медичному університеті

Автор(и)

  • Nadiia Babukh Буковинський державний медичний університет
  • Inna Heorhitse
  • Yulia Rusnak

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.3.2019.132

Ключові слова:

засоби, методи особистісно орієнтованого підходу, ключові компетентності, український мова як іноземна

Анотація

У статті розглянуті педагогічні засоби і методи, що сприяють особистісно орієнтованого підходу в навчанні і розвитку ключових компетентностей майбутнього лікаря на заняттях української мови як іноземної в Буковинському державному медичному університеті. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю висвітлення проблем викладання української мови як іноземної за допомогою різних педагогічних методів і форм. Методи дослідження обумовлені його цілями і завданнями. У роботі використано описовий метод, спостереження, класифікації. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше проаналізовані роль ключових компетентностей і значення особистісно орієнтованого підходу для навчання української мови як іноземної студентів-медиків. Висновки. визначено
зміст ключових компетентностей і шляхів їх реалізації за допомогою використання різних засобів і методів з урахуванням особистісно орієнтованого підходу до навчання української мови як іноземної.

Посилання

Markova A. K. Psihologiya professionalizma: monografiya [The Psychology of Professionalism: A Monograph], Moskva, Mezhdunarodnyiy gumanitarnyiy fond “Znanie”, 1996, P. 8 [in Russian].

Holovan M. S. “Kompetentsiya i kompetentnist: Dosvid teorii, teoriia dosvidu” [Competence and competency: Experience of theory, theory of experience], Vyshcha osvita Ukrainy: Teoretychnyi ta naukovo-metodychnyi chasopys [Higher education in Ukraine], 07/2008, N 3, P. 28 [in Ukrainian].

Radziievska I.V. “Formuvannia profesiinoi kompetentnosti medychnykh sester” [Formation of nurses professional competence], Problemy osvity [Problems of education], 2008, N 57, P. 69 [in Ukrainian].

Hrynova M. V., ed. Pedahohichni tekhnolohii: teoriia ta praktyka: Kurs lektsii: Navchalnyi posibnyk [Pedagogical technologies: theory and practice: Lecture Course: Tutorial], Poltavskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet im. V.H. Korolenka, Poltava, ASMI, 2004, P. 37 [in Ukrainian].

Doloh O. “Innovatsiynyi pidkhid do vykladannia kursu “Ukrainska mova yak inozemna” [An innovative approach to teaching the course “Ukrainian as a Foreign Language”], Problemy I perspektivy yazyikovoy podgotovki inostrannyh studentov: materialy Mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferentsii (1-2 oktyabrya 2015 g.), Harkov, HNADU, 2015, P. 89 [in Ukrainian].

Trostynska O., Ushakova N. “Vyvchennia ukrainskoi movy studentamy-inozemtsiamy: kontseptualni zasady” [Studying the Ukrainian language by foreign students: conceptual backgrounds], Teoriia i praktyka vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi [Theory and practice of teaching Ukrainian as a foreign language], 2014, Iss. 9, P. 13. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2014_9_4 .

Trostynska O., Ushakova N. “Vyvchennia ukrainskoi movy studentamy-inozemtsiamy: kontseptualni zasady” [Studying the Ukrainian language by foreign students: conceptual backgrounds], Teoriia i praktyka vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi [Theory and practice of teaching Ukrainian as a foreign language], 2014, Iss. 9, P. 14 URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2014_9_4 .

Doloh O. “Innovatsiynyi pidkhid do vykladannia kursu “Ukrainska mova yak inozemna” [An innovative approach to teaching the course “Ukrainian as a Foreign Language”], Problemy I perspektivy yazyikovoy podgotovki inostrannyh studentov: materialy Mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferentsii (1-2 oktyabrya 2015 g.), Harkov, HNADU, 2015, P. 89 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-29

Номер

Розділ

Методика викладання у вищій школі