Сфери побутування української мови як іноземної
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.3.2017.73Ключові слова:
Українська мова як іноземна, україністика, центри україністики в світі, методика викладання, підручник, навчальна література, студенти-іноземціАнотація
У статті розроблений історичний екскурс до формування фундаментальних основ предмета в рамках україністики як дисципліни, яка представляє Україну в світі; проаналізовані етапи становлення дисципліни «Українська мова як іноземна», розглянуто методичну та навчальну літератури з викладання предмета, визначені основні напрямками створення дисципліни сьогодні.Посилання
1. Bilodid I. Akademichnyj tlumachnyj slovnyk ukrayins`koyi movy v 11 t. [Academic Dictionary of the Ukrainian language], Instytut movoznavstva, Kiev, 1979, Vol. 10, Р. 422 (in Ukrainian).
2. Klyuchkovs`ka I. Ukrayinoznavchi studiyi yak dzherelo poshyrennya znan` pro Ukrayinu v yevropejs`kij spil`noti [Ukrainian studies as a source of spreading knowledge about Ukraine in the European Community], Khata skrayu. Internet-portal ukrayinciv Nimechchyny. Retrieved from, URL: https://ukrajinciberlinu.wordpress.com (in Ukrainian).
3. Dragomanov M. P. Vybrane [Selected works], Kiev, 1991. Р. 98 (in Ukrainian).
4. Klyuchkovs`ka I. «Ukrayinoznavchi studiyi yak dzherelo poshyrennya znan` pro Ukrayinu…, op. cit. (in Ukrainian).
5. Kozak S. Polsko-ukraińskie pogranicze: między konfliktem a dialogiem [Polish-Ukrainian borderland: between conflict and dialogue], Retrieved from, URL: www.pogranicze.sejny.pl/archiwum/krasnogruda/pismo/numer4.htm (in Ukrainian).
6. Shvecz` G. D. Stanovlennya metodyky vykladannya ukrayins`koyi movy yak inozemnoyi [Formation of methodology of teaching Ukrainian as foreign language], URL: https://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo9%284%29 (in Ukrainian).
7. Shvecz` G. D. Stanovlennya metodyky vykladannya ukrayins`koyi movy yak inozemnoyi [Formation of methodology of teaching Ukrainian as foreign language], URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo9%284%29 (in Ukrainian).
8. Kochan I. «Stanovlennya i rozvytok metodyky vykladannya ukrayins`koyi movy yak inozemnoyi» [Formation and development of methodology of teaching Ukrainian as foreign language], Teoriya i praktyka vykladannya ukrayins`koyi yak inozemnoy, L’viv, 2012, Р. 17–23 (in Ukrainian).
9. Zajchenko N. F. Vorobjova S. A. Navchal`ni minimumy z ukrayins`koyi i rosijs`koyi mov dlya inozemciv [Educational minimum of Ukrainian and Russian languages for foreigners], Kiеv, 1995, 200 р. (in Ukrainian).
10. Onkovych G. V. Teoretychni osnovy vykorystannya zasobiv masovoyi nformaciyi u navchanni ukrayins`koyi movy studentivnefilologiv [The theoretical basics of using mass media in teaching Ukrainian language for non-philological students], Unpublished candidate dissertation, Kiеv, 1995, 35 р. (in Ukrainian).
11. Palamar L. M. Lingvodydaktychni osnovy formuvannya ukrayinomovnoyi osobystosti [Linguodidactic bases of formation of Ukrainian identity], Unpublished candidate dissertation, Kiеv, 1997, 235 р. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).