Труднощі адаптації іноземних студентів до мовного середовища України

Автор(и)

  • Lidiya Vylka БДМУ,

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.3.2015.108

Ключові слова:

адаптація, білінгвізм, інноваційні технології, соціально-психологічна ситуація, інтернаціоналізація

Анотація

У статті здійснено аналіз сучасного забезпечення соціокультурної адаптації іноземних студентів, розкрито основні проблеми під час адаптаційного процесу, встановлено три головних рівня адаптації, а також запропоновано шляхи вирішення проблем адаптації. У роботі акцентовано увагу на трьох етапах адаптації особистості в нове макро- та мікро середовище, а також на труднощі адаптаційного періоду. У статті зазначено, що під час адаптації іноземних студентів до мовного середовища України більш дієвою і ефективною можна Вважається таку організацію навчання, яка б забезпечувала залучення студентів до комунікативної діяльності, тому що сам процес спілкування ускладнений багатьма факторами.

Посилання

1. Surygin A. I. Pedagogicheskoe proektirovanie sistemy predvuzovskoj podgotovki inostrannyh studentov [Pedagogical design of the system of pre-university training of foreign students], Sankt-Peterburg, 2001, p. 30 (in Russian).

2. Surygin A. I. Pedagogicheskoe proektirovanie sistemy predvuzovskoj podgotovki inostrannyh studentov [Pedagogical design of the system of university training of foreign students], Sankt-Peterburg, 2001, p. 31 (in Russian).

3. Piren M. Osnovi etnopsihologiyi [The basis of ethnopsigology], Kiev, 1998, P. 265-270 (in Russian).

4. Galuzins'kij V. M., Yevnuh M. B. Pedagogika: teoriya ta istoriya[Pedagogy: Theory and History], Kyiv, Vischa shkola, 1995, P. 101-102 (in Ukrainian).

5. Volkova V. P. Pedagogika [Pedagogy], Kiev, 2001, P. 26-27 (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-24