Гендерно-освітні технології як психолого-педагогічний супровід студентів у вищій медичній школі

Автор(и)

  • Liubov Liubina БДМУ,

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.3.2015.105

Ключові слова:

гендерна ідентичність, ассертивність, особистісно-орієнтований підхід, Егалітарна свідомість, гендерно-освітні технології, психолого-педагогічний супровід

Анотація

У статті розглядаються гендерно-освітні технології навчання як психолого-педагогічного супроводу професійного навчання студентів-майбутніх лікарів у вищому медичному навчальному закладі, виявлено психологічні умови і прийоми розвитку гендерної культури студентів-медиків як необхідної складової формування їх професійної компетентності та егалітарної свідомості.

Посилання

1. Zimnyaya I. A. Edinaya sotsial'no-professional'naya kompetentnost' vypusknika universiteta: ponyatie, podhody k formirovaniyu i otsenke [Uniform social and professional competence of a graduate of the university: understand, approaches to formation and evaluation], Moscow, 2008, Available at: misis.ru/Portals/0/Downlo-ad/Press/2011/Zimnyaya.doc (in Ukrainian).

2. Zakon Ukrayini "Pro zabezpechennya rivnih prav ta mozhlivostej zhinok i cholovikiv" [The Law of Ukraine "On Ensuring Equal Rights and Opportunities for Women and Men"], Verhovna Rada Ukrayini, Available at: http://zakon4.ra-da.gov.ua/laws/show/2866-15 (in Ukrainian).

3. Kikinezhdi O. M. Genderna identichnist' v ontogenezi osobistosti [Gender identity in personality ontogenesis], Ternopil', Navchal'na kniga, Bogdan, 2011, 400 p. (in Ukrainian).

4. Kikinezhdi O. M. “Genderno-osvitni tehnologiyi yak psihologo-pedagogichniy suprovid statevoyi sotsializatsiyi osobistosti” [Gender and educational technologies as psychological and pedagogical support of sexual socialization of the person], Ukrayins'kiy naukoviy zhurnal "Osvita regionu", 2013, N. 3, P. 158–163, Available at: http://social-science.com.ua/ar-ticle/1117 (in Ukrainian).

5. Kikinezhdi O. M. “Genderno-osvitni tehnologiyi yak psihologo-pedagogichniy suprovid statevoyi sotsializatsiyi osobistosti” [Gender-educational technologies as psychological and pedagogical support of sexual socialization of personality], Ukrayins'kiy naukoviy zhurnal "Osvita regionu", 2013, N. 3, P. 158–163, Available at : http://social-sci-ence.com.ua/article/1117 (in Ukrainian).

6. Kletsina I. S. "Kompetentnostnyy podhod" i gendernoe obrazovanie v vysshey shkole ["Competency Approach" and gender education at Visage School], Aktual'nye voprosy sovremennogo universitetskogo obrazovaniya, Materialy X Rossiysko-Amerikanskoy nauchno-prakticheskoy konferentsii (14-16 maya 2007 g.), SPb., Izd-vo RGPU im. A. I. Gertsena, 2007, P. 105–109, Available at: http://humanpsy.ru/klyotsina/gender-educ (in Ukrainian).

8. Verbitskij A. A. Aktivnoe obuchenie v vysshey shkole: kontekstnyj pohod [Active learning in higher education: a contextual campaign], Moscow, Vysshaya shkola, 1991, P. 167 (in Russian).

9. Tiholaz S. I. “Kontekstniy pidhid do organizatsiyi navchal'nogo protsesu yak umova rozvitku profesiynoyi spryamovanosti studentiv medichnogo universitetu” [Context-oriented approach to the organization of the educational process as a condition for the development of the professional orientation of the students of the medical university], Zbirnik naukovih prats' Hmel'nits'kogo institutu sotsial'nikh tehnologiy Universitetu "Ukrayina", 2011, N. 4, P. 165-169, Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2011_4_38.pdf (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-24