Гендерно-освітні технології як психолого-педагогічний супровід студентів у вищій медичній школі
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.3.2015.105Ключові слова:
гендерна ідентичність, ассертивність, особистісно-орієнтований підхід, Егалітарна свідомість, гендерно-освітні технології, психолого-педагогічний супровідАнотація
У статті розглядаються гендерно-освітні технології навчання як психолого-педагогічного супроводу професійного навчання студентів-майбутніх лікарів у вищому медичному навчальному закладі, виявлено психологічні умови і прийоми розвитку гендерної культури студентів-медиків як необхідної складової формування їх професійної компетентності та егалітарної свідомості.Посилання
1. Zimnyaya I. A. Edinaya sotsial'no-professional'naya kompetentnost' vypusknika universiteta: ponyatie, podhody k formirovaniyu i otsenke [Uniform social and professional competence of a graduate of the university: understand, approaches to formation and evaluation], Moscow, 2008, Available at: misis.ru/Portals/0/Downlo-ad/Press/2011/Zimnyaya.doc (in Ukrainian).
2. Zakon Ukrayini "Pro zabezpechennya rivnih prav ta mozhlivostej zhinok i cholovikiv" [The Law of Ukraine "On Ensuring Equal Rights and Opportunities for Women and Men"], Verhovna Rada Ukrayini, Available at: http://zakon4.ra-da.gov.ua/laws/show/2866-15 (in Ukrainian).
3. Kikinezhdi O. M. Genderna identichnist' v ontogenezi osobistosti [Gender identity in personality ontogenesis], Ternopil', Navchal'na kniga, Bogdan, 2011, 400 p. (in Ukrainian).
4. Kikinezhdi O. M. “Genderno-osvitni tehnologiyi yak psihologo-pedagogichniy suprovid statevoyi sotsializatsiyi osobistosti” [Gender and educational technologies as psychological and pedagogical support of sexual socialization of the person], Ukrayins'kiy naukoviy zhurnal "Osvita regionu", 2013, N. 3, P. 158–163, Available at: http://social-science.com.ua/ar-ticle/1117 (in Ukrainian).
5. Kikinezhdi O. M. “Genderno-osvitni tehnologiyi yak psihologo-pedagogichniy suprovid statevoyi sotsializatsiyi osobistosti” [Gender-educational technologies as psychological and pedagogical support of sexual socialization of personality], Ukrayins'kiy naukoviy zhurnal "Osvita regionu", 2013, N. 3, P. 158–163, Available at : http://social-sci-ence.com.ua/article/1117 (in Ukrainian).
6. Kletsina I. S. "Kompetentnostnyy podhod" i gendernoe obrazovanie v vysshey shkole ["Competency Approach" and gender education at Visage School], Aktual'nye voprosy sovremennogo universitetskogo obrazovaniya, Materialy X Rossiysko-Amerikanskoy nauchno-prakticheskoy konferentsii (14-16 maya 2007 g.), SPb., Izd-vo RGPU im. A. I. Gertsena, 2007, P. 105–109, Available at: http://humanpsy.ru/klyotsina/gender-educ (in Ukrainian).
8. Verbitskij A. A. Aktivnoe obuchenie v vysshey shkole: kontekstnyj pohod [Active learning in higher education: a contextual campaign], Moscow, Vysshaya shkola, 1991, P. 167 (in Russian).
9. Tiholaz S. I. “Kontekstniy pidhid do organizatsiyi navchal'nogo protsesu yak umova rozvitku profesiynoyi spryamovanosti studentiv medichnogo universitetu” [Context-oriented approach to the organization of the educational process as a condition for the development of the professional orientation of the students of the medical university], Zbirnik naukovih prats' Hmel'nits'kogo institutu sotsial'nikh tehnologiy Universitetu "Ukrayina", 2011, N. 4, P. 165-169, Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2011_4_38.pdf (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).