Дослідження професійної спрямованості студента-медика

Автор(и)

  • Maryna Tymofiieva БДМУ,

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.3.2014.38

Ключові слова:

професійний напрямок, мотивація, установка, потреба, Я-концепція

Анотація

У статті проведено теоретико-методологічний аналіз структурних компонентів професійної спрямованості; розкриті поняття: успіх, мотивація, потреба, Я-концепція як структурні компоненти професійної нальної спрямованості. емпірично досліджена професійна спрямованість студентів-медиків у вищому медичному закладі.

Посилання

Seyteshev A.P. Waysof becoming a professional young students. Мoscow: Vysshaya shkola; 1988 (in Russian).

Kruzheva T. V. Features of formation of components in a professional orientation psychologists in the study. Available at: http://www.rusnauka.com/33_DWS_2010/33_DWS_2010/Psihologia/74177.doc.htm

Musalaeva A.R. Features of formation of a professional orientation psychologists in high school training period. Dr. psycholog. sci. diss. Stavropol': SevkavGTu; 2004 (in Russian).

MaksymenkoS.D.«ed». Genetic and psychological origins and development of self-identity. Aktual'ni problemy psykholohii: Psykholohiia navchannia. Henetychna psykholohiia. Medychna psykholohiia. Kyiv: DP «Inform.- analit. ahentstvo»; 2008; Х (7): 7 (in Ukrainian).

Tkachuk I. I. Focus on the future professional success as a professional vector self-identity. Available at: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp17/tkachuk.pdf

Rodina O.N. On the concept of "successful employment." Vestnik MGU. Psikhologiya. 1996; 3: 60-65 (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-08-28