Роль лабораторного практикуму при вивченні біоорганічної хімії для підготовки майбутніх лікарів
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2018.43Ключові слова:
лабораторна робота, лабораторний практикум, біоорганічна, біологічна хімія, педагогіка, протокол з біоорганічної хімії, біохімічні методиАнотація
Мета дослідження. Формування завдання до лабораторного практикуму з поєднанням переліком лабораторних робіт і їх вдосконаленням нових технологій. Методи дослідження. У статті представлено, одна з форм навчального заняття, як лабораторний практикум, який є досить важливим для студента-медика, так як, під час лабораторного експерімету поліпшуються і поглиблюються знання студента з курс біоорганічної і біологічної хімії, а найголовніше формує практичні навички експериментальних досліджень і з лабораторним обладнанням. Наукова новизна. Вперше представлені основні рекомендації для лабораторного практикуму з медичної дисципліни для студентів першого курсу з біоорганічної та біологічної хімії з використанням сучасних методів і новітніх технологіях. Висновки. Лабораторний практикум сприяє підвищенню рівня знань студентів з дисципліни біоорганічної і біологічної хімії, так як студент вчиться самостійно здобувати і застосовувати свої знання в процесі виконання лабораторних робіт, а це відповідно виховує у студента почуття відповідальності і мотивує до саморозвитку.
Посилання
Ogorodnyk. V. Е. “Laboratornyj praktykum po metodyke prepodovanyya xymyy. Praktyko-oryentyrovanyj poxod” [Laboratory practice on the method of chemistry removal: practical-oriented approach], Obrazovanye v sovremennom myre: rol` vuzov v socyalno-ekonomycheskom razvytyy regyona: sbornyk nauchnyx trudov. Mezhdunarodnoj nauchno-metodycheskoj konferencyy [Education in the modern world: the role of universities in social and economic development the region], 2014, P, 32−34 [in Russian].
Menderecz`kyj V. V. “Praktykum z navchalnoho eksperymentu - vazhlyvyi zasib systemnoi eksperymentalnoi pidhotovky vchytelia fizyky” [Workshop on learning experiment - an important means of systemic experimental training of the teacher of physics], Dydaktyka fizyky yak zasib formuvannya svitoglyadu ta kompetentnosti faxivcya [Didactics of physics as a means of forming the outlook and competence of a specialist], 2006, P, 133−136 [in Ukrainian].
Hofstein A., Mamlok-Naaman R. “The laboratory in science education: the state of the art”, Chemistry Education Research and Practice, 2007, Vol. 8(2), P. 105−107 [in English].
Hofstein A. “The laboratory in chemistry education: thirty years of experience with developments, implementation and evaluation”, Znachymist` ta problemnist` u vykladanni zagalnoyi ximiyi v systemi medychnoyi osvity” [Significance and problem in the teaching of general chemistry in the medical education system], Materialy Vseukrayins`koyi naukovo-metodychnoyi konferenciyi, prysvyachenoyi dnyu zasnuvannya Cherkas`kogo medychnogo koledzhu [Materials of the All-Ukrainian Scientific and Methodological Conference devoted to the day of foundation of the Cherkasy Medical College], 2014, P. 16−21 [in Ukrainian].
Motuzenko L.A. «Znachy`mist` ta problemnist` u vy`kladanni zagal`noyi ximiyi v sy`stemi medy`chnoyi osvity`» [Significance and problem in the teaching of general chemistry in the medical education system] Materialy` Vseukrayins`koyi naukovo-metody`chnoyi konferenciyi, pry`svyachenoyi dnyu zasnuvannya Cherkas`kogo medy`chnogo koledzhu [Materials of the All-Ukrainian Scientific and Methodological
Conference devoted to the day of foundation of the Cherkasy Medical College], 2014, P. 16−21 [in Ukrainian].
Piskun-Sulim I.M. “Rol` laboratornogo praktykumu u procesi pidgotovky majbutnix uchyteliv fizyky`” [The role of laboratory practice in the preparation process future teachers of physics], Molody`j vcheny`j [Young scientist], 2017, Vol.12 (52), P. 6−11 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).