Роль нової німецької медицини у поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2018.42Ключові слова:
навчальний процес, Нова Німецька медицина, проблемне навчання, високопрофесійні компетенціїАнотація
Мета дослідження. У статті зосереджено увагу на ролі Нової німецької медицини Райка Хамера в поліпшенні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження - описового: зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення ролі п'яти законів Хамера в можливості істотного поліпшення засвоєння провідних теоретичних і клінічних дисциплін з домінуючим напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського, альтернативного підходу, що показує, що для глибокого розуміння суті хвороби, для формування високопрофесійних компетенцій доцільно враховувати неординарні погляди Нової Німецької медицини Райка Хамера. Висновок. Впровадження в навчальний процес Нової Німецької медицина Райка Хамера дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення і підвищення якості навчального процесу.Посилання
Мruga М. R., Bulaks І. Y. "Оcinka clinichnoi kompetentnosti studentiv меdichnix navchalnix zakladiv zа dopomogou standartizovanix pacientiv" [Assessment of clinical competence of students of medical schools with standardized patients], Medychna osvita [Medical education], 2000, N. 4, P. 14–19 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu.Ye., Bоchаrоv А.V., Cоbilianska R.М. "Roli аltеrnаtivnich mеtоdіv nаvchаnia pri vikladanii tеоrеtichnich tа clinichnix mеdichnich discipline" [The role of alternative learning methods in teaching theoretical and clinical medical disciplines], Medychna osvita [Medical education], 2003, N. 1, P. 22–24 [in Ukrainian].
Hamer R. G. Chart of Germanic New Medicine, 2007, 150 p. [in English].
Rohovyi Yu. Ye., Filipova L. О., Аrchіpоvа L. G., Мurаvyоvа І. L. "Rоli V-ho Міjnаrоdnоgо cоngrеsu pаtоfіzіоlоgіv (MCP 2006) u pоlіpchennі vikladаnna tа zаsvоyenna prоvidnoi teoretichnoi disciplini" [The role of the V International Congress of pathophysiology (ISP 2006) improving teaching and learning leading theoretical discipline], Medychna osvita [Medical education], 2007, N. 4, P. 22−24 [in Ukrainian].
Kolomoiets M. Y., Pavliukovych N. D., Khodorovskyi V. M., Tkach Y. P. "Teorii i kontsepcii psichosomaticheskich zaboleanii" [Theories and conceptions of psychosomatic disorders], Bukovynskyi medychnyi visnyk [Bukovinsky Medical Bulletin], 2008, Vol. 12, N. 1, P. 141−144 [in Ukrainian].
Gozhenko A. I. Osnovy postroenia teorii bolezni [Fundamentals of the theory of disease], Odessa, Fenics, 2015, 84 p. [in Russian].
Rohovyi Yu. Ye., Slobodian K. V., Doroshko V. A., Vepriuk Yu. M. Pathophysiology for medical students, Chernivtsi, Bukrek, 2016, 338 p. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).