Роль теорії інформаційного метаболізму Кемпінського у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2017.64Ключові слова:
навчальний процеc, теорія інформаційного метаболізму Кемпінського, модернізація, патофізіологія, проблемне навчання, високопрофесійні компетенціїАнотація
У представленій статті зосереджено увагу на суб'єкті навчального процесу, а саме його здатності до ефективного навчання, для чого пропонується впровадити теорію інформаційного метаболізму Кемпінського, яка дасть можливість істотно поліпшити засвоєння провідної теоретичної дисципліни з домінуючим напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект і забезпечити впровадження в практику оригінальних, новаторських способів з акцентом уваги на проблемне навчання з наявністю реакцій задоволення, покладіть льних емоцій, відсутність негативних стресів, що необхідно для формування високопрофесійних компетенцій.Посилання
Mruga M. R. “Ocinka klinichnoyi kompetentnosti studentiv medy`chny`h navchal`ny`h zakladiv za dopomogoyu standarty`zovany`h paciyentiv” [Assessment of clinical competence of medical students using standardized patients], Medy`chna osvita, 2000, N. 4, P. 14-19; Rogovy`j Yu.Ye. “Dosvid navchal`no-metody`chnoyi roboty` kafedry` patologichnoyi fiziologiyi” [The experience of educational and methodical of the department of pathophysiology], Medy`chna osvita, 2001, N. 3, P. 38-40; Rogovy`j Yu.Ye. “Rol` V Mizhnarodnogo kongresu patofiziologiv (ISP 2006) u polipshenni vy`kladannya ta zasvoyennya providnoyi teorety`chnoyi dy`scy`pliny” [The role of V International Congress pathophysiologists (ISP 2006) in the improvement of teaching and learning of leading theoretical disci pline], Medy`chna osvita, 2007, N. 4, P. 22-24 (in Ukrainian).
Rogovy`j Yu. Ye., “Rol` al`ternaty`vny`h metodiv navchannya pry` vy`kladanni teorety`chny`h ta klinichny`h medy`chny`h dy`scy`plin” [The role of alternative teaching methods in teaching teore¬tychnyh and clinical medical sciences], Medy`chna osvita, 2003, N. 1, P.22-24; Rogovy`j Yu.Ye. “Istoriya ta s`ogodnishni dosyagnennya kafedry` patologichnoyi fiziologiyi Bukovy`ns`kogo derzhavnogo medy`chnogo universy`tetu” [History and current achievements of the department of pathophysiology of the Bukovinian State Med. (in Ukrainian).
Bojchuk T. M., Rogovy`j Yu. Ye., Filipova L. O. “Metody`chni rekomendaciyi z provedennya II etapu Vseukrayins`koyi students`koyi olimpiady` 2014/2015 navchal`nogo roku sered studentiv vy`shhy`h medy`chny`h universy`tetiv III-IV rivniv akredy`taciyi iz navchal`noyi dy`scy`pliny` «Patologichna fiziologiy” [Methodical guidelines for the second round of Ukrainian Student Olympiad 2014/2015 academic year among students of medical universities III-IV accreditation levels of discipline "Pathologic Physiology"], Chernivci, Bukrek, 2015, 64 p.; Rogovy`j Yu.Ye. Rol` central`noyi naukovo-doslidnoyi laboratoriyi u pokrashhanni navchal`nometody` chnoyi roboty` kafedry` patologichnoyi fiziologiyi, Medy`chna osvita, 2012, N. 3, P. 84-85 (in Ukrainian).
Kempy`nsky`j A . Ekzy`stency`al`naya psy`hy`atry`ya [Existential psychiatry], M-SPb, Uny`versy`tetskaya kny`ga, Sovershenstvo, 1998,
p. (in Russian).
Rohovyy Yu.Ye. Pathophysiology for medical students, Chernivtsi, Bukrek, 2016, 338 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).