Роль теорії інформаційного метаболізму Кемпінського у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології

Автор(и)

  • Yuriy Rohovyy БДМУ,
  • Vyacheslav Bilo’okiy БДМУ,

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2017.64

Ключові слова:

навчальний процеc, теорія інформаційного метаболізму Кемпінського, модернізація, патофізіологія, проблемне навчання, високопрофесійні компетенції

Анотація

У представленій статті зосереджено увагу на суб'єкті навчального процесу, а саме його здатності до ефективного навчання, для чого пропонується впровадити теорію інформаційного метаболізму Кемпінського, яка дасть можливість істотно поліпшити засвоєння провідної теоретичної дисципліни з домінуючим напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект і забезпечити впровадження в практику оригінальних, новаторських способів з акцентом уваги на проблемне навчання з наявністю реакцій задоволення, покладіть льних емоцій, відсутність негативних стресів, що необхідно для формування високопрофесійних компетенцій.

Посилання

Mruga M. R. “Ocinka klinichnoyi kompetentnosti studentiv medy`chny`h navchal`ny`h zakladiv za dopomogoyu standarty`zovany`h paciyentiv” [Assessment of clinical competence of medical students using standardized patients], Medy`chna osvita, 2000, N. 4, P. 14-19; Rogovy`j Yu.Ye. “Dosvid navchal`no-metody`chnoyi roboty` kafedry` patologichnoyi fiziologiyi” [The experience of educational and methodical of the department of pathophysiology], Medy`chna osvita, 2001, N. 3, P. 38-40; Rogovy`j Yu.Ye. “Rol` V Mizhnarodnogo kongresu patofiziologiv (ISP 2006) u polipshenni vy`kladannya ta zasvoyennya providnoyi teorety`chnoyi dy`scy`pliny” [The role of V International Congress pathophysiologists (ISP 2006) in the improvement of teaching and learning of leading theoretical disci pline], Medy`chna osvita, 2007, N. 4, P. 22-24 (in Ukrainian).

Rogovy`j Yu. Ye., “Rol` al`ternaty`vny`h metodiv navchannya pry` vy`kladanni teorety`chny`h ta klinichny`h medy`chny`h dy`scy`plin” [The role of alternative teaching methods in teaching teore¬tychnyh and clinical medical sciences], Medy`chna osvita, 2003, N. 1, P.22-24; Rogovy`j Yu.Ye. “Istoriya ta s`ogodnishni dosyagnennya kafedry` patologichnoyi fiziologiyi Bukovy`ns`kogo derzhavnogo medy`chnogo universy`tetu” [History and current achievements of the department of pathophysiology of the Bukovinian State Med. (in Ukrainian).

Bojchuk T. M., Rogovy`j Yu. Ye., Filipova L. O. “Metody`chni rekomendaciyi z provedennya II etapu Vseukrayins`koyi students`koyi olimpiady` 2014/2015 navchal`nogo roku sered studentiv vy`shhy`h medy`chny`h universy`tetiv III-IV rivniv akredy`taciyi iz navchal`noyi dy`scy`pliny` «Patologichna fiziologiy” [Methodical guidelines for the second round of Ukrainian Student Olympiad 2014/2015 academic year among students of medical universities III-IV accreditation levels of discipline "Pathologic Physiology"], Chernivci, Bukrek, 2015, 64 p.; Rogovy`j Yu.Ye. Rol` central`noyi naukovo-doslidnoyi laboratoriyi u pokrashhanni navchal`nometody` chnoyi roboty` kafedry` patologichnoyi fiziologiyi, Medy`chna osvita, 2012, N. 3, P. 84-85 (in Ukrainian).

Kempy`nsky`j A . Ekzy`stency`al`naya psy`hy`atry`ya [Existential psychiatry], M-SPb, Uny`versy`tetskaya kny`ga, Sovershenstvo, 1998,

p. (in Russian).

Rohovyy Yu.Ye. Pathophysiology for medical students, Chernivtsi, Bukrek, 2016, 338 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-23

Номер

Розділ

Методика викладання у системі медичної освіти