Icторія формування та практична лінгводидактична робота у комплекcній реабілітаціi нечуючих (cлабочуючих) дітей раннього дошкільного віку в Чонрц №1

Antonina Anistratenko

Анотація


Стаття присвячена проблемам української лінгводидактики в комплексній реабілітації дітей з сенсорними патологіями. Автор враховує специфіку мовної діяльності в колі щоденних дій мультидисциплінарної команди фахівців, спрямованих на корекцію психомовного, когнітивного, біхевіроестіческого, психофізичного розвитку дитини раннього дошкільного віку.

Ключові слова


лінгводидактика; мова; українська мова; комплексна реабілітація; нейросенсорна глухота; глухонiмота; ЗПРР; ранній дошкільний вік

Повний текст:

PDF

Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2016.165

Copyright (c) 2017 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

ISSN: 2311-9896 (Print), ISSN: 2411-6181 (Online).