Icторія формування та практична лінгводидактична робота у комплекcній реабілітаціi нечуючих (cлабочуючих) дітей раннього дошкільного віку в Чонрц №1

Автор(и)

  • Antonina Anistratenko БДМУ

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2016.165

Ключові слова:

лінгводидактика, мова, українська мова, комплексна реабілітація, нейросенсорна глухота, глухонiмота, ЗПРР, ранній дошкільний вік

Анотація

Стаття присвячена проблемам української лінгводидактики в комплексній реабілітації дітей з сенсорними патологіями. Автор враховує специфіку мовної діяльності в колі щоденних дій мультидисциплінарної команди фахівців, спрямованих на корекцію психомовного, когнітивного, біхевіроестіческого, психофізичного розвитку дитини раннього дошкільного віку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-28