Розвиток рефлексивних компонентів на вузівському етапі

Автор(и)

  • Maryna Tymofiieva БДМУ,

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2014.25

Ключові слова:

рефлексія, професійна самосвідомість, рефлексивна позиція, самооцінка, рефлексивна діяльність

Анотація

У статті проведено теоретико-методологічний аналіз розвитку рефлексії; описані підходи вчених до формування професійної
нальної рефлексії; розкриті важливі компоненти розвитку інтелектуальної, особистісної і комунікативної рефлексії; визначені методи підготовки студентів до здійснення
рефлексивної діяльності.

Посилання

Semenov I.M., Stepanov S.Iu. The problems of a psychological study of reflection and creativity. Pytannia psykholohii. 1983; 5 (in Ukrainian).

Savchyn M. Student. Reflection as a mechanism for improving professional activity specialist. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity. 2002; 2: 137-146 (in Ukrainian).

Slobodchikov V.I. Identification and category analysis of normative structure of individual activity. Voprosy psikhologii. 2000; 2: 3-18 (In Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-29