Засоби і методи формування особистості студента на заняттях української літератури
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.1.2019.100Ключові слова:
засоби, методи формування особистості, ключові компетенції, українська літератураАнотація
У статті розглянуті засоби і методи формування особистості майбутнього випускника вищого навчального закладу професійної освіти в контексті розвитку ключових компетенцій. В роботі використані наступні наукові методи: описовий, спостереження, класифікації. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю детального вивчення засобів і методів формування особистості студента на заняттях української літератури. Наукова новизна. Вперше проаналізовані актуальність і різноманітність використання засобів і методів формування особистості студента на заняттях української літератури з точки зору формування ключових компетенцій. Висновки. Визначено зміст ключових компетенцій і їх шляхів реалізації за допомогою використання різних засобів і методів становлення особистості на заняттях української літератури.
Посилання
Sukhomlynskyi V. O. Sertse viddaiu ditiam [I give my heart to the children], Vybr. tv. v 5 t. Kyiv, Radianska
shkola, 1977, Vol. 3, P. 193 [in Ukrainian].
Bahrianyi I. Dumky pro literaturu. Mystetskyi ukrainskyi rukh [Thoughts about literature. Аrtistic
Ukrainian movement], Miunkhen, Karlsfeld, 1946, Zb. 1, P. 35 [in Ukrainian].
Bahrianyi I. Dumky pro literaturu. Mystetskyi ukrainskyi rukh [Thoughts about literature. Аrtistic
Ukrainian movement], Miunkhen, Karlsfeld, 1946, Zb. 1, P. 35 [in Ukrainian].
Ostapenko A. A. Shubin S .I. Opory-skhemy: sklad, typolohiia, zastosuvannia. Shkilni tekhnolohii [Support
circuits: composition, typology, application. School Technology], 2000, N 33, P. 19–32 [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi V. O. Sertse viddaiu ditiam [I give my heart to the children], Vybr. tv. v 5 t. Kyiv, Radianska
shkola, 1977, Vol. 3, P. 67 [in Ukrainian].
Antoniuk T. M. Ukrainska literatura. Navchalna prohrama dlia zakladiv osvity, shcho zdiisniuiut
pidhotovku molodshykh spetsialistiv na osnovi bazovoi zahalnoi serednoi osvity [Ukrainian literature.
Educational program for educational institutions providing training of junior specialists on the basis of basic
general secondary education], 2018, P. 13 [in Ukrainian].
Radziievska I. V. Formuvannia profesiinoi kompetentnosti medychnykh sester. Problemy osvity
[Formation of professional competence nurses], 2008, N 57, P. 69 [in Ukrainian].
Stepanyshyn B. Vykladannia ukrainskoi literatury v shkoli [Teaching Ukrainian Literature at School], Kyiv,
Proza, 1995, 254 p. [in Ukrainian].
Ushynskyi K. D. Liudyna yak predmet vykhovannia. Sproba pedahohichnoi antropolohii. Tvory v 6 t. [Man
as a subject of education. Attempt of pedagogical anthropology], Kyiv, Radianska shkola, 1952, Vol. 4, P. 56 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).