Доцільність та ефективність використання соціальних мереж в навчальному процесі
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.1.2015.79Ключові слова:
соціальні мережі, дистанційне навчання, e-learning, студенти, навчальний процес, професійна комунікаціяАнотація
У статті розглянуті умови та методи використання соціальних мереж, обґрунтовано перспективи і проблеми широкого їх використання студентами, проведено аналіз впливу інтернет-ресурсів на формування персонального навчального середовища студента з позицій комплексного поєднання з дистанційним навчальним процесом.Посилання
Andrushchenko V.P. Modernization of Teacher Education of Ukraine in the context of theBologna. Vyshcha osvity Ukrayiny. 2004; 1: 5 - 9 (in Ukrainian).
The Law ofUkraine"On Education" on September 11, 2003. Osvіta v Ukrayinі: zb. zakonodav. і normat. aktіv (vіdpovіdaє ofіts. tekstovі). Kiev; 2008 (in Ukrainian).
Denishchuk P.M. Evolution application information technologies and systems in higherschool. Bіznes Іnform. 2012; 3 (410): 17 – 19 (in Ukrainian).
Kulaga І.V., Іl'nits'kiy D.O., Strel'nik S.O. World experience of development and University of distance learning. 2013. Available at: http://kneu.edu.ua/userfiles/education2_0/13-4713_verstka%281%29.pdf (in Ukrainian).
Feshchenko A.V. Social networks in education: the analysis of experience and prospects of development. Mezhdistsiplinarnyy sbornik «Gumanitarnaya informatika»: Tomskiy gosudarstvennyy universitet. 2011; 6: 124 – 134 (in Russian).
Zhaldak M.І. Computers - fundamental scientific discipline. Komp"yuter u shkoli ta sim"yi. 2010; 2: 39 – 43 (in Ukrainian).
Bikov V.Yu. Models of organizational systems. Kiev: Atіka; 2008 (in Ukrainian).
Voronkіn O.S. Periodization development of information and communication Learning Technologies. Vishcha osvіta Ukrayiny. 2014; 3 (54): 109 - 116 (in Ukrainian).
Anisimov A.M. Work in Business distancionno learning system Moodle. Khar'kov: KhNAGKh; 2008 (in Ukrainian).
Sharonova N.V. Informatization of Education and management of higher education institution: current status and trends. Pedagogіka і psikhologіya. 2002; 3: 140 – 144 (in Ukrainian).
Yatsishin A.V. The use of virtual social networks for the needs of medium-generalnoyi education. Informatsiyni tekhnolohiyi v osviti. 2014; 19: 119 - 125 (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).