Історія організації навчального процесу в середній та вищій школі: дистанційна і змішана форми навчання

Автор(и)

  • Антоніна Аністратенко Буковинський державний медичний університет, Україна
  • Тетяна Аністратенко Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Чернівецької міської ради , Україна

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2021.278

Ключові слова:

дистанційне навчання; вища освітуа в Україні; середня школа в дистанційному освітньому процесі; стратегії онлайн-навчання

Анотація

Українська система освіти була залучена в процес дистанційного навчання в 2019-2021 рр. через профілактику епідемії. Таким чином, питання, на які потрібні негайні відповіді і рішення, залишалися за лаштунками навчального процесу. Основною метою дослідження є визначення основного прологу зміни, що полягає в тому, що віддалена форма організації освітнього процесу була обумовлена ​​не тільки контекстом цивілізаційних змін, а також проаналізувати незалежні чинники розвитку освіти і культури, а саме: епідеміологічна небезпека аудиторного навчання та шляхи вирішення проблем, пов'язаних з переходом на дистанційний спосіб навчального процесу, незалежно від рівня підготовленості фігурантів, технічної та навчальної частин, перехід стався в найкоротші терміни. Новизна представленого дослідження полягає в тому, що вперше проводиться порівняльний аналіз історії дистанційного навчання в старшій і середній школі. Методологічною базою статті є порівняльний принцип дистанційного навчання в системі вищої освіти України і середній школі нашої країни. Висновки. Отже, можна резюмувати, що формування системи навчання на основі дистанційного процесу навчання з одного боку відбувалося в ході реалізації його в реальному часі, а з іншого - при активному взаємному впливі учасників освітнього процесу (викладачі, студенти, інтерни, аспіранти, докторанти, вчителі, учні, батьки, адміністративний персонал і т. д.)

Посилання

Deyaki pytannya pidvyshchennya kvalifikatsiyi pedahohichnykh i naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv [“Some issues of professional development of pedagogical and scientific-pedagogical workers”], postanova KMU vid 21 serpnya 2019 r. N. 800, URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF#Text [in Ukrainian].

Kalinichev H. I. ed., Vyshcha osvita v Ukrayini v konteksti tsyvilizatsiynykh zmin ta vyklykiv: stan, problemy, perspektyvy rozvytku. Kol. Monohrafiya [Higher education in Ukraine in the context of civilizational changes and challenges: state, problems, prospects of development. Qty. monograph], ZVO “Mizhnarodnyy naukovo-tekhnichnyy universytet imeni akademika Yuriya Buhaya”, Kyiv, Feniks, 400 p. [in Ukrainian].

Lototsʹka A., Pasichnyk O. Orhanizatsiya dystantsiynoho navchannya v shkoli. Metodychni rekomendatsiyi [Organization of distance learning at school. Guidelines], textbook, URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf [in Ukrainian].

Materialy seminaru “Dystancijna osvita v serediy shkoli siohodni” [Materials for the seminar “Distance education in the middle of the school”], kvit. 2021, URL: https://chn.dcz.gov.ua/storinka/seminary-treningy [in Ukrainian].

Vashchuk F.H. ed., Intehratsiya v yevropeysʹkyi osvitniy prostir: zdobutky, problemy, perspektyvy: Monohrafiya, [Integration into the European educational space: achievements, problems, prospects: Monograph], Uzhhorod: ZakDU, 2011, 560 p., Seriya “Yevrointehratsiya: ukrayinsʹkyi vymir”, Vyp. 16, P. 397 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-13

Номер

Розділ

Методика викладання української мови