Гейміфікація оцінювання на уроках французької мови
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.1.2021.247Ключові слова:
гейміфікація; оцінювання; мотивація; електронні засоби; іншомовна компетенціяАнотація
Актуальність пропонованого дослідження зумовлена необхідністю розгляду питання взаємозв’язку мотивації та оцінювання як ключових аспектів вивчення французької мови. Ця взаємозалежність зумовлює пошуки нових сучасних підходів до оцінювання, які скеровуються на особливості поступу учня, а не лише на кінцевий результат. Саме в такому аспекті цікавим є звернення до гейміфікації, яка передбачає застосування механізмів гри у неігрових контекстах. Мета науковоїрозвідки – висвітлити основні аспекти гейміфікованого оцінювання на уроках французької мови як іноземної. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше окреслено основні механізми гейміфікації, які можуть бути задіяні в процесі оцінювання. У роботі використано метод критичного аналізу наукових джерел, метод наукового спостереження за навчальним процесом. Висновки. Використання елементів гейміфікації у процесі оцінювання дозволяє створювати нові форми та технології оцінювання, які спрямовані на покращення умотивованості учнів. Раціональне поєднання таких технологій з вже існуючими методами викладання може стати запорукою ефективного формування у студентів іншомовної франкомовної компетенці.
Посилання
Tagliante Ch. L’Evaluation [Assessment], CLE international, 1991, P.78 [in French].
Hebert, M.-H., Frenette E., Boudreau M. Evaluation formative et reussite des eleves: une combinaison gagnante! [Formative assessment and student achievement: winning combination!], Vivre le primaire, 2019, Vol 32, P. 45–46 [in French].
Carbuccia J. Petit guide de gamification [A short guide of gamification]. URL: https://siecledigital.fr/2015/06/23/petit-guide-de-gamification/ [in French].
Csikszentmihalyi M. Vivre la psychologie du bonheur [To live the Psychology of Happiness], Paris: Robert Laffont, 2004, P. 23 [in French].
Lecomte J. La theorie du flux. Comment la motivation intrinseque donne du sens а notre vie [The Theory oh Flow. How the intrisic motivation make sens of oui life], In: Carre P, Fenouillet F, editors. Traite de psychologie de la motivation, Paris: Dunod, 2009, P. 107–124 [in French].
Biggs J. Enhancing teaching through constructive alignment, High Educ, 1996, Vol. 32, P. 347–364 [in English].
Jenkins H. How to Earn Your Skeptic “Badge”, The Official Weblog of Henry Jenkins. URL: http://henryjenkins.org/2012/03/how_to_earn_your_skeptic_badge.html [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).