Гейміфікація оцінювання на уроках французької мови

Автор(и)

  • Галина Кутасевич Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Україна
  • Наталія Якубовська Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Україна

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.1.2021.247

Ключові слова:

гейміфікація; оцінювання; мотивація; електронні засоби; іншомовна компетенція

Анотація

Актуальність пропонованого дослідження зумовлена необхідністю розгляду питання взаємозв’язку мотивації та оцінювання як ключових аспектів вивчення французької мови. Ця взаємозалежність зумовлює пошуки нових сучасних підходів до оцінювання, які скеровуються на особливості поступу учня, а не лише на кінцевий результат. Саме в такому аспекті цікавим є звернення до гейміфікації, яка передбачає застосування механізмів гри у неігрових контекстах. Мета науковоїрозвідки – висвітлити основні аспекти гейміфікованого оцінювання на уроках французької мови як іноземної. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше окреслено основні механізми гейміфікації, які можуть бути задіяні в процесі оцінювання. У роботі використано метод критичного аналізу наукових джерел, метод наукового спостереження за навчальним процесом. Висновки. Використання елементів гейміфікації у процесі оцінювання дозволяє створювати нові форми та технології оцінювання, які спрямовані на покращення умотивованості учнів. Раціональне поєднання таких технологій з вже існуючими методами викладання може стати запорукою ефективного формування у студентів іншомовної франкомовної компетенці.

Посилання

Tagliante Ch. L’Evaluation [Assessment], CLE international, 1991, P.78 [in French].

Hebert, M.-H., Frenette E., Boudreau M. Evaluation formative et reussite des eleves: une combinaison gagnante! [Formative assessment and student achievement: winning combination!], Vivre le primaire, 2019, Vol 32, P. 45–46 [in French].

Carbuccia J. Petit guide de gamification [A short guide of gamification]. URL: https://siecledigital.fr/2015/06/23/petit-guide-de-gamification/ [in French].

Csikszentmihalyi M. Vivre la psychologie du bonheur [To live the Psychology of Happiness], Paris: Robert Laffont, 2004, P. 23 [in French].

Lecomte J. La theorie du flux. Comment la motivation intrinseque donne du sens а notre vie [The Theory oh Flow. How the intrisic motivation make sens of oui life], In: Carre P, Fenouillet F, editors. Traite de psychologie de la motivation, Paris: Dunod, 2009, P. 107–124 [in French].

Biggs J. Enhancing teaching through constructive alignment, High Educ, 1996, Vol. 32, P. 347–364 [in English].

Jenkins H. How to Earn Your Skeptic “Badge”, The Official Weblog of Henry Jenkins. URL: http://henryjenkins.org/2012/03/how_to_earn_your_skeptic_badge.html [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-25

Номер

Розділ

Методика викладання у вищій школі