Значення толерантності у процесі взаємодії викладача і студента у закладі вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.1.2022.324Ключові слова:
навчальний процес; формування толерантності; соціально-емоційний розвитокАнотація
Мета дослідження – підкреслити важливість створення простору в новітньому освітньому середовищі, де поєднуються академічні, соціальні та емоційні цілі, де немає упередженості, а є гармонія між відмінностями, рівністю та справедливістю всіх учасників освітньої діяльності. Методологія. У дослідженні використано описовий та порівняльний методи аналізу. Наукова новизна. Показано переваги педагогічних технологій. Вони не лише зосереджені на постійному прагненні покращити академічну успішність і завдання для набуття професійних компетенцій, а й формують навчальні стосунки між викладачем і студентом на позиціях толерантності, що забезпечить подальшу повагу до прав людини та гідності в майбутній кар’єрі. Висновки. Такий підхід сприяє активізації соціально-емоційного розвитку як викладачів, так і студентів, розвитку толерантності, зокрема як важливої складової якісних освітніх та медичних послуг. Перспективи подальших розвідок. Динамічний аналіз рівня толерантності студентів методами анкетування та тестування з використанням ситуаційних завдань.
Посилання
Critical Practices for Anti-Bias Education: Teaching Tolerance: The Southern Poverty Law Center, URL: https://www.learningforjustice.org/sites/default/files/2019-04/TT-Critical-Practices-for-Anti-bias-Education.pdf. [in English].
Korpach N., Oleschak S. Vykhovannia tolerantnosti v studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Education of tolerance in students of higher educational institutions], Scientific Bulletin of Lesya Ukrainka East European National University. Pedagogical Sciences, 2015, (1), P. 90‒95, URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_21. [in Ukrainian].
Molchanova A.O. Tolerantnist yak tsinnisna osnova profesiinoi diialnosti pedahoha [Tolerance as a valuable basis of a teacher's professional activity: a manual], Kyiv: Instytut pedahohichnoi osvity i osvity doroslykh NAPN Ukrainy, 2013, 150 p. [in Ukrainian].
Sakallı O., Tlili A., Altınay F., Karaatmaca C., Altınay Z., Dağlı G. “The Role of Tolerance Education in Diversity Management: A Cultural Historical Activity Theory Perspective”, SAGE Open, 2021, 4, P. 1‒11 [in English].
Teaching Tolerance. Let’s Talk: A Guide to Facilitating Critical Conversations With Students. Montgomery, The Southern Poverty Law Center, URL: https://www.learningforjustice.org/sites/default/files/2019-12/TT-Lets-Talk-December-2019.pdf. [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).