Інновації в самостійної роботи студентів медичних вузів по темі "Домедичної допомогу в екстремальних і бойових умовах. Первинний огляд потерпілого "
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2019.147Ключові слова:
домедичну допомогу в екстремальних і бойових умовах, самостійна робота студентів, підготовка офіцерів запасу медичної службиАнотація
У статті запропонована методика організації самостійної роботи студентів. Мета роботи. Істотно вдосконалити методичний супровід і мотивацію студента до самостійного позааудиторного вивчення теми "домедичної
допомога в екстремальних і бойових умовах. Первинний огляд потерпілого ". Наукова новизна. Створення імітаційних центрів, або міжкафедральних імітаційних центрів істотно вдосконалить роботу студентів за програмою підготовки офіцерів запасу медичної служби. Висновки. Запропонована організація самостійної роботи студентів по темі «домедичну допомогу в екстремальних і бойових умовах. Первинний огляд потерпілого »істотно вдосконалює навчання студентів за програмою підготовки офіцерів запасу медичної служби, оскільки обумовлює необхідність постійного інформаційно-технічного оновлення навчального процесу відповідно до потреб інформаційного суспільства, рівня науки, техніки, світових освітніх стандартів, і сприяє підвищенню рівня професійної, інформаційно комунікаційної підготовки та загальнокультурного рівня українських студентів.
Посилання
Badyuk M.I. Ekstrena medychna dopomoha viyskovosluzhbovtsyam na dohospitalnomu etapi v umovakh zbroynykh konfliktiv: Navchalnyy posibnyk [Emergency Medical Assistance to Soldiers in Pre-hospital Stage in Armed
Conflict: A Handbook], Kyiv, SPD Chalchynska N.V., 2018, 204 p. [in Ukrainian].
Srypnyk I. M., Shepitko M. M., Potyazhenko K. V. Viyskova-spetsialna terapiya [Military Special Therapy], Poltava, TOV «Polimed»– Poltava, 2011, p. 251 [in Ukrainian];
Pronina О. М., Shevchenko V. V., Danylchenko S. І. Accident and Emergency Medicine. Studyguide, HSEE “UMSA”, Poltava, ASMI, 2015, 141p. [in English].
Zhdan V. M., Bobyrov V. M., Bilash S. M., Skrypnikov A. M. “Kontseptualni polozhennya viyskovoyi pidhotovky maybutnikh likariv u suchasnykh umovakh” [Conceptual provisions of military training of future doctors in modern
conditions], In. Osnovni napryamky udoskonalennya pidhotovky medychnykh kadriv u suchasnykh umovakh: materialy navch.-nauk konfer. z mizhnar.uchastyu [The main directions of improvement of training of medical
personnel in modern conditions: materials of educational and scientific conferences. with international participation], Poltava, 2015, P. 3–5. [in Ukrainian].
Shevchenko V. V. “Udoskonalennya praktychnoyi pidhotovky studentiv z medytsyny nadzvychaynykh sytuatsiy” [Improvement of practical training of students in emergency medicine], In. Osnovni napryamky pidhotovky
medychnykh kadriv u suchasnykh umovakh : Materialy Vseukrayinskoyi navchalno-naukovoyi konferentsiyi z mizhnarodnoyu uchastyu 26 bereznya 2015 roku, Poltava, 2015, P.264‐266 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).