DOI: https://doi.org/10.24061/2411-6181.4.2015.130

Вплив зворотного зв'язку на формування особистісних і професійних якостей студента в навчальному процесі

Maryna Tymofiieva

Анотація


Системі освіти, через яку проходить все подрастающеепоколеніе, сьогодні пред'являються якісно інші вимоги, ніж раніше. Однією з основних цілей освіти є розвиток особистості, формування у неї життєвих компетентностей. Для того, щоб скористатися знаннями, вміти аналізувати, вирішувати проблеми, співпрацювати з іншими людьми, слід активніше застосовувати інтерактивні методи, в яких присутні важливі елементи: активність і співпрацю. У статті визначено особливості та описані види зворотного зв'язку як процесу інтерактивної форми навчання; обґрунтовано вплив позитивної та негативної зворотного зв'язку на психіку студентів. Визначено роль зворотного зв'язку для педагога. Зазначена необхідність позитивного зворотного зв'язку для розвитку як особистісних так і професійних якостей студента.


Ключові слова


інтерактивна форма навчання; зворотний зв'язок; індивідуальна робота студента; комунікативний шум; помилки зворотного зв'язку; самовираження; професійне становлення

Повний текст:

PDF

Посилання


Pometun O., Py`rozhenko L. Interakty`vni texnologiyi navchannya: teoriya i prakty`ka [Interactive Learning Technologies: Theory and Practice], Kyiv, 2002, P. 9 (in Ukrainian).

Luk`yanenko O. D. Obratnaya svyaz` v dy`dakty`cheskom y`nformacy`onnom vzay`mo dejstvy`y` pedagoga y` uchashhy`xsya 333 [The feedback in the pre-doc lemental interaction of the teacher], Y`zvesty`ya RGPU y`m. A.Y`. Gercena, 2007, N. 33, available at: http://cyberleninka.ru/article/n/obratnaya-svyaz-v-didakticheskom-informatsionnom-vzaimodeystvii-pedagoga-iuchaschihsy (in Russian).

Zy`mnyaya Y`.A. Pedagogy`cheskaya psy`xology`ya [Pedagogical psychology],Moscow, Y`zdatel`skaya korporacy`ya «Logos», 2000, 384 p. (in Russian).

Selivanova O. O. Osnovy` movnoyi komunikaciyi [The basis of communication and communication], Cherkasy`, Chabanenko Yu.A., 2011, 350 p. (in Ukrainian).

Pry`chy`ny` ta naslidky` vy`ny`knennya kominikaty`vnogo shumu v komunikaciyi [Causes and consequences of communicative noise], available at: http://philology.knu.ua/library/zagal/Movni_i_konceptualni_2012_42_1/235_242.pdf (in Ukrainian).

Abdulova T. P. Psy`xologiya menedzhmenta [Psychology of Management], Moscow, 2003, P. 129 (in Russian).


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Pometun O., Py`rozhenko L. Interakty`vni texnologiyi navchannya: teoriya i prakty`ka. – K., 2002. – S. 9.

2. Luk`yanenko O.D. Obratnaya svyaz` v dy`dakty`cheskom y`nformacy`onnom vzay`mo dejstvy`y` pedagoga y` uchashhy`xsya 333 [Elektronny`j resurs] // Y`zvesty`ya RGPU y`m. A.Y`. Gercena. – 2007. – № 33. – Rezhy`m dostupu: http:// cyberleninka.ru/article/n/obratnaya-svyaz-v-didaktich
eskom-informatsionnom-vzaimodeystvii-pedagoga-iuchaschihsy

3. Zy`mnyaya Y`.A. Pedagogy`cheskaya psy`xology`ya. Uchebny`k dlya vuzov. Y`zd. vtoroe, dop., y`spr. y` pererab / Y`.A. Zy`mnyaya. – M.: Y`zdatel`skaya korporacy`ya «Logos», 2000. – 384 s.

4. Selivanova O.O. Osnovy` movnoyi komunikaciyi
[pidruchny`k] / O.O. Selivanova. – Cherkasy` : Chabanenko
Yu.A., 2011. – 350 s.

5. T.V. Pry`chy`ny` ta naslidky` vy`ny`knennya kominikaty`vnogo shumu v komunikaciyi //
[Elektronny`j resurs] – Rezhy`m dostupu:http://
philology.knu.ua/library/zagal/Movni_i_konceptualni_
2012_42_1/235_242.pdf (Дата відвідування –
30.01.2016р.)

6. Abdulova T. P. / Psy`xologiya menedzhmenta. –
M., 2003. – S. 129.







Copyright (c) 2017 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

ISSN: 2311-9896 (Print), ISSN: 2411-6181 (Online).