До питання адаптації іноземних студентів на молодших курсах вищої медичної школи
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2017.65Ключові слова:
іноземні студенти, освітній процес, викладання дисципліни «Анатомія людини», соціокультурна адаптаціяАнотація
У статті розглядаються актуальні питання адаптації іноземних студентів на початкових етапах навчання в медичному вузі. Описано особливості педагогічного спілкування, стилі поведінки, яких необхідно дотримуватися викладачам в процесі навчання іноземних студентів. Представлені способи і засоби, що вживаються викладачами кафедри анатомії людини ім М. Г. Туркевича Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» для вирішення завдання прискорення процесу адаптації до нової освітньої середовищі студентів з урахуванням особливостей процесу навчання, в
під час якого використовується трупний матеріал, що, в свою чергу, вносить значущі корективи в освітній процес в цілому.
Посилання
Bulakh I. Ye., Volosovets' O. P. Mruha M. R. “Problemy otsinyuvannya znan' studentiv u konteksti vymoh Bolons'koyi deklaratsiyi“ [The problems of knowledge estimation in the contest of Bologna declaration], Medychna osvita, 2011, N. 2, P. 20–22 (in Ukrainian).
Louw G., Eizenberg N., Carmichael S. W. “The place of anatomy in medical education”, Med Teach, 2009, AMEE Guide no 41, May 31
(5), P. 373–86.
Drozhzhina D. S. “The study of adaptation of overseas students: discussion on the methodology, Universitas”, Zhurnal o zhizniuniversitetov,
, vol. 1, N. 3, P. 33–47.
Di Marko N. “Stress and Adaptation in cross-cultural transition”, Psychological reports, 2004, N. 35, P. 279–285.
Gunn A. “National health problems in student care”, Journal of the American College Health Association, 2001, N. 27, P. 322–323.
Furnham A., Bochner S. “Culture Shock. Psychological reactions to unfamiliar environments”, London, Methuen Publ., 2003, 298 p.
Karandeeva A. M., Kvaratskheliya A. G., Anokhina Zh. A. “Muzey anatomii cheloveka kak sredstvo proforientatsionnoy raboty v vysshey meditsynskoy
shkole” [Museum of human anatomy as a means of career quidance in medical school], Zhurnal anatomii i gistopatologii, 2013, vol. 2, N. 2, P. 73–75 (in Russian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).