До питання адаптації іноземних студентів на молодших курсах вищої медичної школи

Автор(и)

  • Oleksandra-Maria Popelyuk БДМУ,

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2017.65

Ключові слова:

іноземні студенти, освітній процес, викладання дисципліни «Анатомія людини», соціокультурна адаптація

Анотація

У статті розглядаються актуальні питання адаптації іноземних студентів на початкових етапах навчання в медичному вузі. Описано особливості педагогічного спілкування, стилі поведінки, яких необхідно дотримуватися викладачам в процесі навчання іноземних студентів. Представлені способи і засоби, що вживаються викладачами кафедри анатомії людини ім М. Г. Туркевича Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» для вирішення завдання прискорення процесу адаптації до нової освітньої середовищі студентів з урахуванням особливостей процесу навчання, в
під час якого використовується трупний матеріал, що, в свою чергу, вносить значущі корективи в освітній процес в цілому.

Посилання

Bulakh I. Ye., Volosovets' O. P. Mruha M. R. “Problemy otsinyuvannya znan' studentiv u konteksti vymoh Bolons'koyi deklaratsiyi“ [The problems of knowledge estimation in the contest of Bologna declaration], Medychna osvita, 2011, N. 2, P. 20–22 (in Ukrainian).

Louw G., Eizenberg N., Carmichael S. W. “The place of anatomy in medical education”, Med Teach, 2009, AMEE Guide no 41, May 31

(5), P. 373–86.

Drozhzhina D. S. “The study of adaptation of overseas students: discussion on the methodology, Universitas”, Zhurnal o zhizniuniversitetov,

, vol. 1, N. 3, P. 33–47.

Di Marko N. “Stress and Adaptation in cross-cultural transition”, Psychological reports, 2004, N. 35, P. 279–285.

Gunn A. “National health problems in student care”, Journal of the American College Health Association, 2001, N. 27, P. 322–323.

Furnham A., Bochner S. “Culture Shock. Psychological reactions to unfamiliar environments”, London, Methuen Publ., 2003, 298 p.

Karandeeva A. M., Kvaratskheliya A. G., Anokhina Zh. A. “Muzey anatomii cheloveka kak sredstvo proforientatsionnoy raboty v vysshey meditsynskoy

shkole” [Museum of human anatomy as a means of career quidance in medical school], Zhurnal anatomii i gistopatologii, 2013, vol. 2, N. 2, P. 73–75 (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-23

Номер

Розділ

Методика викладання у системі медичної освіти