Використання інноваційних прийомів навчання на заняттях української літератури

Автор(и)

  • Nadiia Babukh Буковинський державний медичний університет
  • Inna Heorhitse Буковинський державний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.24061/202865

Ключові слова:

засоби, методи особистісно орієнтованого підходу, інноваційні прийоми, інноваційна технологія, українська література

Анотація

У статті розглянуті інноваційні прийоми і технології, що сприяють особистісно орієнтованому підходу в навчанні і розвитку ключових компетенцій майбутнього медика на заняттях української літератури в Чернівецькому медичному коледжі БДМУ. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю висвітлення проблем викладання української літератури за допомогою різних інноваційних педагогічних прийомів, методів і форм. Методи дослідження обумовлені його цілями і завданнями. У роботі використано описовий метод, спостереження, класифікації. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше проаналізовано роль використання інноваційних прийомів для навчання на заняттях української літератури. Висновки. Визначено зміст інноваційних прийомів і їх шляхів реалізації з урахуванням особистісно орієнтованого підходу до навчання української літератури, що значно покращує якість подачі навчального матеріалу і результативність його засвоєння студентами, збагачує зміст освітнього процесу, підвищує мотивацію до вивчення української літератури, створює умови для більш тісного партнерства між викладачами і студентами

Посилання

Holoborodko Ya. Yu., Shcherbakova N. V. Interaktyvne navchannia na urokakh ukrainskoi movy ta literatury [Interactive learning in the Ukrainian language and literature], Kharkiv: Osnova, 2007, P. 23 [in Ukrainian].

Zhytnyk B. O. Formy i metody navchannia [Forms and methods of teaching], Kharkiv, 2005, P. 48 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-30

Номер

Розділ

Методика викладання у вищій школі