Aналіз ролі уддіяна бандга і наулі крія у поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін

Автор(и)

  • Yurii Rohovyi Буковинський державний медичний університет, Ukraine
  • Yulia Bilo’oka ВДНЗ України ―Буковинський державний медичний університет Чернівці (Україна),
  • Vyacheslav Bilo’okiy
  • Oleg Gerush ВДНЗ України ―Буковинський державний медичний університет‖ Чернівці (Україна),

DOI:

https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2020.189

Ключові слова:

навчальний процес, уддіяна бандха, наулі крийя, проблемне навчання, високопрофесійні компетенції

Анотація

У статті зосереджено увагу на ролі уддіяна бандга і наулі крия в поліпшенні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження - описового: зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення ролі уддіяна бандга і наулі крия в можливості істотного поліпшення засвоєння провідних теоретичних і клінічних дисциплін з домінуючим напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського, альтернативного підходу, що показує, що для глибокого розуміння суті хвороби, для формування високопрофесійних компетенцій доцільним є впровадження уддіяна бандга і наулі крия для підвищення адаптаційних можливостей, стресостійкості, відновлення механізмів регуляції викладачів і студентів в цілісному навчальному процесі. Висновок. Впровадження в навчальний процес уддіяна бандга і наулі крия дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення і підвищення якості навчального процесу

Посилання

Dorofeev A. E., Rudenko N. N., Shvets N. I., Snisarevskaya T. P. “Lechenie sindroma razdrazhennogo kishechnika. Mesto probiotikov” [Treatment of the irritable bowel syndrome: the role of probiotics], Suchasna hastroenterolohiia [The modern gastroenterology], 2018, N 2, P. 77–82 [in Russian].

Gozhenko A. I. “Osnovy postroenia teorii bolezni” [Fundamentals of the theory of disease], Odessa: Feniks, 2015, 84 p. [in Russian].

Iyengar B. K. S. Poglad na yogu [Light on yoga], Kyjiv, Zdorovia, 1992, P. 312 [in Ukrainian].

Rohovyi Yu. Ye., Bоchаrоv А. V., Cоbilianska R. М. “Rol` аltеrnаtivnich mеtоdіv nаvchаnia pri vikladanii tеоrеtichnich tа clinichnix mеdichnich discipline” [The role of alternative learning methods in teaching theoretical and clinical medical disciplines], Medychna osvita [Medical education], 2003, N 1, P. 22–24 [in Ukrainian].

Rohovyi Yu. Ye., Filipova L. О., Аrchіpоvа L. G., Мurаvyоvа І. L. “Rоl` V Міjnаrоdnоgо cоngrеsu pаtоfіzіоlоgіv (MCP 2006) u pоlіpchennі vikladаnna tа zаsvоyenna prоvidnoi teoretichnoi discipline” [The role of the V International Congress of pathophysiology (ISP 2006) improving teaching and learning leading theoretical discipline], Medychna osvita [Medical education], 2007, N 4, P. 22–24 [in Ukrainian].

Rohovyi Yu. Ye., Slobodian K. V., Doroshko V. A., Vepriuk Yu. M. “Pathophysiology for medical students”, a manual, Chernivtsi: Bukrek, 2016, 338 p. [in English].

Schaplavsky N. V. Bioinertizatia kak biologicheskaya funktia [Bioinertization as a biological function], Chernivtsi: Prut, 1996, 184 p. [in Russian].

Мruga М. R., Bulax І. Ye. “Оcinka clinichnoi kompetentnosti studentiv меdichnix navchalnix zakladiv zа dopomogou standartizovanix pacientiv” [Assessment of clinical competence of students of medical schools with standardized patients], Medical education, 2000, N 4, P. 14–19 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-24

Номер

Розділ

Методика викладання у системі медичної освіти