Aналіз ролі уддіяна бандга і наулі крія у поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.24061/2411-6181.2.2020.189Ключові слова:
навчальний процес, уддіяна бандха, наулі крийя, проблемне навчання, високопрофесійні компетенціїАнотація
У статті зосереджено увагу на ролі уддіяна бандга і наулі крия в поліпшенні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження - описового: зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення ролі уддіяна бандга і наулі крия в можливості істотного поліпшення засвоєння провідних теоретичних і клінічних дисциплін з домінуючим напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського, альтернативного підходу, що показує, що для глибокого розуміння суті хвороби, для формування високопрофесійних компетенцій доцільним є впровадження уддіяна бандга і наулі крия для підвищення адаптаційних можливостей, стресостійкості, відновлення механізмів регуляції викладачів і студентів в цілісному навчальному процесі. Висновок. Впровадження в навчальний процес уддіяна бандга і наулі крия дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення і підвищення якості навчального процесуПосилання
Dorofeev A. E., Rudenko N. N., Shvets N. I., Snisarevskaya T. P. “Lechenie sindroma razdrazhennogo kishechnika. Mesto probiotikov” [Treatment of the irritable bowel syndrome: the role of probiotics], Suchasna hastroenterolohiia [The modern gastroenterology], 2018, N 2, P. 77–82 [in Russian].
Gozhenko A. I. “Osnovy postroenia teorii bolezni” [Fundamentals of the theory of disease], Odessa: Feniks, 2015, 84 p. [in Russian].
Iyengar B. K. S. Poglad na yogu [Light on yoga], Kyjiv, Zdorovia, 1992, P. 312 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu. Ye., Bоchаrоv А. V., Cоbilianska R. М. “Rol` аltеrnаtivnich mеtоdіv nаvchаnia pri vikladanii tеоrеtichnich tа clinichnix mеdichnich discipline” [The role of alternative learning methods in teaching theoretical and clinical medical disciplines], Medychna osvita [Medical education], 2003, N 1, P. 22–24 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu. Ye., Filipova L. О., Аrchіpоvа L. G., Мurаvyоvа І. L. “Rоl` V Міjnаrоdnоgо cоngrеsu pаtоfіzіоlоgіv (MCP 2006) u pоlіpchennі vikladаnna tа zаsvоyenna prоvidnoi teoretichnoi discipline” [The role of the V International Congress of pathophysiology (ISP 2006) improving teaching and learning leading theoretical discipline], Medychna osvita [Medical education], 2007, N 4, P. 22–24 [in Ukrainian].
Rohovyi Yu. Ye., Slobodian K. V., Doroshko V. A., Vepriuk Yu. M. “Pathophysiology for medical students”, a manual, Chernivtsi: Bukrek, 2016, 338 p. [in English].
Schaplavsky N. V. Bioinertizatia kak biologicheskaya funktia [Bioinertization as a biological function], Chernivtsi: Prut, 1996, 184 p. [in Russian].
Мruga М. R., Bulax І. Ye. “Оcinka clinichnoi kompetentnosti studentiv меdichnix navchalnix zakladiv zа dopomogou standartizovanix pacientiv” [Assessment of clinical competence of students of medical schools with standardized patients], Medical education, 2000, N 4, P. 14–19 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Актуальні питання суспільних наук та історії медицини
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).